زمان مطالعه: 3 دقیقه

فرار باورنکردنی کودک از دست آدم ربایان مخوف

رییس پلیس آگاهی همدان گفت: جوان ۲۰ ساله‌ای که اقدام به آدم‌ربایی کرده‌بود پس از گذشت سه سال توسط عوامل این نیرو شناسایی و دستگیر شد.
05 شهریور 1399
شناسه : 56555
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56555
501+
بالا
رییس پلیس آگاهی همدان گفت: جوان ۲۰ ساله‌ای که اقدام به آدم‌ربایی کرده‌بود پس از گذشت سه سال توسط عوامل این نیرو شناسایی و دستگیر شد.

حادثه 24 - رییس پلیس آگاهی همدان گفت: جوان ۲۰ ساله‌ای که اقدام به آدم‌ربایی کرده‌بود پس از گذشت سه سال توسط عوامل این نیرو شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه علی اسدبیگی روز چهارشنبه بیان کرد: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در نخستین روزهای مهر سال ۹۶ رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طبق گفته شاکی، ۲ آدم ربا ساعت هفت عصر هنگام بازگشت فرزندش به منزل او را ربوده و به داخل یک خانه باغ می‌برند اما فرزندش پس از گذشت ساعاتی در یک فرصت مناسب موفق به فرار از دست آنها می‌شود.

رییس پلیس آگاهی استان همدان اظهار داشت: در تحقیقات اولیه با توجه به تاریکی هوا و ترس و اضطراب ایجاد شده در کودک، امکان شناسایی و چهره نگاری آدم ربایان وجود نداشت بنابراین پلیس با انجام یکسری کارهای فنی و اطلاعاتی و همکاری مردم، هویت یکی از متهمان را شناسایی کرد.

سرهنگ کارآگاه اسدبیگی با بیان اینکه این متهم با ۲۰ سال سن دارای سوابق متعدد کیفری و اعتیاد به موادمخدر است اظهار داشت: محل سکونت متهم شناسایی شد اما وی به منزل مراجعه نکرده بود و تلاش پلیس برای دستگیری او بی‌نتیجه ماند.

وی ادامه داد: در تحقیقات کارآگان پلیس مشخص شد متهم در یکی از شهرستان های کرج ساکن شده است که با اخذ نیابت قضایی، آدم ربا در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس آگاهی همدان منتقل شد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان افزود: متهم ۲۰ ساله به جرم خود اعتراف و عنوان کرد که در روز حادثه همراه دوستش در حال استعمال موادمخدر در یکی از مزارع کشاورزی بود که وسوسه آدم ربایی به ذهتنشان خطور می‌کند.

سرهنگ اسدبیگی افزود: به دنبال آغاز تحقیقات پلیس برای دستگیری همدست متهم مشخص شد که متهم به علت حمل و نگهداری موادمخدر در زندان به سر می‌برد بنابراین پرونده به دادسرا ارسال و متهم به جرم آدم ربایی زندانی شد.

ارسال نظر