زمان مطالعه: 1 دقیقه

لو رفتن خانه مخروبه ای که انبار تریاک بود

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان، ۷۳۹ کیلوگرم تریاک که در یک منزل مخروبه دپو شده بود کشف شد.
03 شهریور 1399
شناسه : 56459
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56459
535+
بالا
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان، ۷۳۹ کیلوگرم تریاک که در یک منزل مخروبه دپو شده بود کشف شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان، ۷۳۹ کیلوگرم تریاک که در یک منزل مخروبه دپو شده بود کشف شد.

سردار عبداله حسنی  اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های  چند ماهه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اطلاعاتی از انتقال یک محموله بزرگ موادمخدر در شرق کشور به دست آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تکمیل سرنخ های اطلاعاتی، هماهنگی های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان نیز برای اجرای عملیات و کشف این محموله انجام شد.

وی افزود: با هدایت و پشتیبانی اطلاعاتی لحظه به لحظه از سوی ماموران خبره و کارکشته پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان محل دپوی این محموله در شهرستان میرجاوه شناسایی شد.

به گفته سردار حسنی، ماموران در بازرسی از محل اختفای مواد در یک منزل مخروبه، ۷۳۹ کیلوگرم تریاک دپو شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با تاکید بر سطح بالای اشراف اطلاعاتی پلیس بر اقدامات سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: هماهنگی های درون سازمانی نیز برای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد در اوج قرار دارد.

ارسال نظر