زمان مطالعه: 4 دقیقه

محسن چاوشی دختر 8 ماهه گیلانی را به مادرش رساند

پست اینستاگرامی محسن چاوشی و درخواست کمک او برای آزادی یک زندانی غیر عمد باعث آزادی وی و رسیدن به دختر 8 ماهه اش شد.
02 شهریور 1399
شناسه : 56372
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56372
657+
بالا
پست اینستاگرامی محسن چاوشی و درخواست کمک او برای آزادی یک زندانی غیر عمد باعث آزادی وی و رسیدن به دختر 8 ماهه اش شد.

حادثه 24 - پست اینستاگرامی محسن چاوشی و درخواست کمک او برای آزادی یک زندانی غیر عمد باعث آزادی وی و رسیدن به دختر 8 ماهه اش شد.

محسن چاووشی با انتشار پستی در فضای اینستاگرام به کمک این کودک هشت‌ماهه و خانواده دردمند او آمد. مردم نیکوکار در کمتر از چهار ساعت، 150 میلیون تومان بدهی «جواد»، پدر زندانی «آرینا»، کودک هشت‌ماهه و ۱۸ میلیون تومان رد مال او را پرداخت کردند و به این خانواده ناامید، امید به زندگی و رفعت الهی دادند. جواد به‌دلیل نوسانات اقتصادی و پاس‌نشدن چک‌هایش، روانه زندان شد و هیچ امیدی برای تأمین 150 میلیون تومان بدهی‌اش نداشت. او در شرایطی در زندان بود که هرگز نتوانست نوزاد تازه متولدشده‌اش را در آغوش بکشد تا اینکه بالاخره مبلغ بدهی او از‌سوی نیکوکاران فراهم شد. یاری هم‌وطنان نیکوکار و مساعدت محسن چاووشی چنان خانواده این کودک را در شوک فرو برد که مادر آرینا با بغضی فرو‌ریخته و چشمانی اشک‌بار گفت: «من هنوز هم باورم نمی‌شود این مبلغ با این سرعت تأمین شده و همسرم قرار است به‌زودی از زندان آزاد شود. آرینا تازه «بابا»گفتن را یاد گرفته بود و هرگاه این کلمه را به زبان می‌آورد، ناخودآگاه بغضم فرو‌می‌ریخت و نمی‌دانستم که آینده دخترم و خودم چه خواهد شد. من از همه کسانی که به کمک ما آمدند، تشکر می‌کنم. از روزنامه «شرق» که تنها امید ما برای اطلاع‌رسانی بود و از محسن چاووشی، خواننده محبوب تشکر می‌کنم». پدر‌بزرگ و مادر‌بزرگ سالمند آرینا نیز از مردم نیکوکار تشکر کردند. جواد، پدر آرینا، در زندان مرکزی «ضیابر» ازطریق همسرش در جریان حماسه نیکوکاری مردم قرار گرفت. او که هیچ امیدی به آزادی و بازگشت به زندگی نداشت، از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجید و تنها عکس‌العملش پس از شنیدن این خبر، ریخته‌شدن دیوار بغض ناامیدی بود و دیگر قادر به پاسخ‌گویی به تلفن همسرش نبود.

محسن چاووشی نیز پس از تأمین مبلغ بدهکاری این پدر زندانی، در پیج اینستاگرام خود از فالوئرها و مردم نیکوکار کشور قدردانی کرد. مراحل آزادی پدر زندانی این کودک هشت‌ماهه تأمین و به‌زودی با اخذ رضایت از شکات طی خواهد شد و این خانواده سه‌نفره به‌زودی به زندگی عادی باز خواهند گشت. محسن چاووشی از هنرمندان محبوب مردمی است که با انتشار درخواست کمک‌های زندانیان محکوم به قصاص، تعداد درخور توجهی از این محکومان را از چوبه دار نجات داده است. در‌حال‌حاضر سیروس، زندانی محکوم به قصاص کرمانشاهی که پیش از این در یک درخواست ویدئویی از محسن چاووشی کمک خواسته بود همچنان در انتظار یاری‌رسانی این هنرمند مردمی است.

ارسال نظر