زمان مطالعه: 2 دقیقه

حبس ابد برای پلیسی که متجاوز و قاتل سریالی بود

تحقیقات در خصوص مردی که سالها به عنوان پلیس مشغول خدمت بود نشان داد که او یک متجاوز و قاتل سریالی است.
01 شهریور 1399
شناسه : 56359
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56359
1227+
بالا
تحقیقات در خصوص مردی که سالها به عنوان پلیس مشغول خدمت بود نشان داد که او یک متجاوز و قاتل سریالی است.

حادثه 24 - تحقیقات در خصوص مردی که سالها به عنوان پلیس مشغول خدمت بود نشان داد که او یک متجاوز و قاتل سریالی است.

تحقیقات پلیس برای به دام انداختن این مجرم پلیس نما به نام جوزف جیمز دی آنجلو دهه ها طول کشید اما در نهایت در سال ۲۰۰۱ میلادی آزمایش های دی ان ای ارتباط این پلیس را با مجرم مشهور شهر  دنبال کننده شب  روشن کرد که همه جرائم قتل ،تجاوز و دزدی  متعلق به یک نفر بوده و او هم کسی نبود به جز دی آنجلو.

این متهم خطرناک و سرشناس در نهایت با توجه به پرونده قطور جنایت ؛ تجاوز و دزدی هایش لقب های قاتل طلایی ایالتی  ،متجاوز ناحیه شرق،متجاوز خلیج شرقی،دنبال کننده شب،و... را از آن خود کرد و این مجرم که توانسته بود زیر ستاره پلیس نشان خود سالها پنهان شود در سن ۷۲ سالگی دستگیر شد.

روز گذشته قاضی دادگاه ساکرامنتو آمریکا  وی را با توجه به جرائم مرتکب شده به حبس ابد محکوم کرد و متذکر شد چنین مجرمی هرگز نباید تصور آزادی و زندگی راحت را در ذهنش داشته باشد.

او در روز دادگاهی به وضوح به ۱۳ فقره از قتل هایش اعتراف کرد و توضیح داد که قربانیان وی چطور ساعتها شکنجه اش را تحمل کرده و در نهایت پس از تجاوز به قتل رسیده اند.

دی آنجلو در اعترافات هولناکش بارها تکرار کرد نمی خواستم این کارها را بکنم اما من این کارها را کردم ، گویی کسی در سر من بود او بخشی از من بود و به من فرمان می داد و اکنون باید تاوان کارهایم را بدهم.

 
 
 
 
ارسال نظر