زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیاز قاچاقچیان بوی تریاک می داد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در میدان تره بار مرکزی تهران خبر داد و گفت: از خودروی متهم 38 کیلو و 700 گرم تریاک کشف شد.
01 شهریور 1399
شناسه : 56346
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56346
663+
بالا
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در میدان تره بار مرکزی تهران خبر داد و گفت: از خودروی متهم 38 کیلو و 700 گرم تریاک کشف شد.

حادثه 24 - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران، از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در میدان تره بار مرکزی تهران خبر داد و گفت: از خودروی متهم 38 کیلو و 700 گرم تریاک کشف شد.

 سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: با اطلاع از اینکه یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد مقداری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور خریداری و با یک دستگاه کامیون تحت پوشش بار صیفی جات (پیاز) به تهران منتقل کند، تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی با اشاره به اینکه در این تحقیقات مشخص شد که خبر صحت دارد و متهم قصد دارد که محموله پیاز را در میدان تره بار مرکزی تخلیه کند، ادامه داد: ماموران پایگاه دهم این پلیس، پس از مدتی کنترل خودرو های عبوری، خودروی متهم را در یکی از محورهای مواصلاتی به شهر تهران مشاهده و پس از تعقیب خودروی مذکور پرداختند و در نهایت خودروی متهم درمیدان تره بار مرکزی تهران متوقف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از توقف خودرو در میدان تره بار ماموران موفق شدند متهم را هنگام تخلیه بار دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از خودروی متهم مقدار 38 کیلو و 700 گرم تریاک که لابلای محموله پیاز جاسازی شده بود، کشف شد.

گفتنی است با تکمیل پرونده و ثبت اعتراف متهم، وی برای رسیدگی قضائی به دادسرا معرفی شد.

ارسال نظر