زمان مطالعه: 5 دقیقه

سقوط مرگبار کارگر جوان در کیش /  دیه 100 میلیونی برای کارفرمای زندانی

دلش آشوب بود و نگران . کادر درمانی امیدی به بهبودی رضا نداشتند ولی تمام تلاششان را برای سلامتی بیمار به کار می بردند. دست به دعا شد و از خداوند خواست حال کارگرش بهبود یابد اما تقدیر ، مرگ این جوان را رقم زد و روز بعد از حادثه رضا تسلیم مرگ شد و جان سپرد .
01 شهریور 1399
شناسه : 56342
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56342
708+
بالا
دلش آشوب بود و نگران . کادر درمانی امیدی به بهبودی رضا نداشتند ولی تمام تلاششان را برای سلامتی بیمار به کار می بردند. دست به دعا شد و از خداوند خواست حال کارگرش بهبود یابد اما تقدیر ، مرگ این جوان را رقم زد و روز بعد از حادثه رضا تسلیم  مرگ شد و جان سپرد .

حادثه 24 - دلش آشوب بود و نگران . کادر درمانی امیدی به بهبودی رضا نداشتند ولی تمام تلاششان را برای سلامتی بیمار به کار می بردند. دست به دعا شد و از خداوند خواست حال کارگرش بهبود یابد اما تقدیر ، مرگ این جوان را رقم زد و روز بعد از حادثه رضا تسلیم  مرگ شد و جان سپرد .

پشت میله های زندان است و چشم هایش به دست نیکوکارانی دوخته شده که نجات گر مسیر زندگی اش باشند، زندگی که چند سال گذشته با مرگ پسر 27 ساله ای رنگ باخت ، پسر بشاگردی که برای کارگری به کیش آماده بود اما از سقف سوله 8 متری سقوط کرد و روز بعد  از آن، جان داد. 19بهمن95.رضا بالای سقف سوله بود ودر حال عایق کاری . کارگران هر کدام مشغول کاری بودند  و رضا که  به ذهنش هم خطور نمی کرد که ممکن است چه اتفاقاتی در انتظارش باشد سرگرم انجام ماموریت محول شده . ناگهان صدای سقوط و فریاد محوطه را پر کرد . دقایقی بعد بدن نیمه جان رضا بر روی تخت بیمارستان کیش قرار گرفت. مرد جوان سراسیمه بعد از اطلاع از این حادثه خود را به بیمارستان رساند دلش آشوب بود و نگران . کادر درمانی امیدی به بهبودی رضا نداشتند ولی تمام تلاششان را برای سلامتی بیمار به کار می بردند. دست به دعا شد و از خداوند خواست حال کارگرش بهبود یابد اما تقدیر ، مرگ این جوان را رقم زد و روز بعد از حادثه رضا تسلیم  مرگ شد و جان سپرد .

 198 میلیون تومان دیه

مدتی گذشت کارفرما، با شکایت اولیا دم به پرداخت 60 درصد دیه به مبلغ 198 میلیون تومان  محکوم شد .دادگاه به او فرصت دو ساله داد که دیه را پرداخت کند اما  علی  در 17 آبان ماه 96 پس از صدور حکم پرداخت دیه ، هر دری زد موفق نشد که این مبلغ را فراهم کند تا آنکه اسفند 98 در زمان شیوع کرونا ودم دمای عید نوروز در حالی که همسر و فرزندان  آماده فراهم آوردن وسایل  سفره هفت سین بودند دستبند قانون به دستانش زده و راهی زندان بندرعباس شد.او پشت میله‌های زندان، حسرت روز‌های خوش زندگی را  می خورد  که در یک چشم برهم زدنی تیره شد .

  حبس به خاطر 100 میلیون تومان

یک ماه بعد پرونده این مددجو به ستاددیه استان هرمزگان ارجاع شد و مدیریت این ستاد پس از صحبت با اولیا دم  موفق شد رضایت بخشش98 میلیون تومان را بگیرد، در حال حاضر این مرد زندانی  بابت100 میلیون تومان در زندان به سر می برد .متولد 59 است دارای دو فرزند پسر 16 و 8 ساله  که بی تاب اش هستند و بهانه  اش را می گیرند. این روز‌ها نمی‌داند چه آینده‌ای در انتظارش است. تا زمانی که این 100 میلیون تومان را نتواند پرداخت کند، باید در زندان بماند. علی  هم مثل دیگر زندانیان جرایم غیرعمد، به کمک خیران برای نجات از بند، چشم دوخته است.

  شماره حساب ستاد دیه

 زندانیان جرائم غیر عمد ازجمله افرادی هستند که به علت ناتوانی در پرداخت دیه حوادث رانندگی منجر به فوت یا جرح، ناتوانی در پرداخت مهریه و نفقه، چک‌های برگشتی غیرکلاهبرداری و حوادث کارگاهی، ناخواسته گرفتار میله‌های زندان شده‌اند. احمد مرادی نژاد مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان در این مورد  گفت: خیران می توانند کمک‌های نقدی از طریق تلفن همراه و شماره‌گیری کد پیامکی *۷۸۰*۷۷۷۷۰۷۶# و یا شماره‌حساب ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۶۷۰۶ بانک ملی  پرداخت کند./ اسامی مستعار است

ارسال نظر