زمان مطالعه: 9 دقیقه

اخبار حوادث امروز (29 مرداد 99) از اعدام مرد شیطان صفتی که دختر سه ساله را آزار داده بود تا تولد 6 قلوهای کرجی در روزهای کرونایی

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (29 مرداد 99) را بازخوانی می کنیم.
29 مرداد 1399
شناسه : 56241
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56241
597+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (29 مرداد 99) را بازخوانی می کنیم.

مرگ هولناک کودک ۴ساله در کانال آب قیامدشت

ساعتی قبل جسد بی‌جان کودک چهار ساله از یک کانال آب در قیامدشت خارج شد؛ دو هفته قبل نیز کودکی پنج ساله به یک کانال آب در جنوب تهران سقوط کرده و جان باخته بود.

 

تولد 6 قلوهای کرجی در روزهای کرونایی

 یک مادر البرزی در بیمارستان کمالی کرج صاحب شش قلو شد.

تولد ۶ قلوها در کرج
قاتل پدر معتاد در اشنویه خودش را به پلیس معرفی کرد

پسری که در یکی از روستاهای این شهرستان اقدام به قتل پدرش کرده بود، روز گذشته خود را تسلیم کارکنان انتظامی کرد.

 

کرونا ممکن است مثل ایدز بدون واکسن باشد

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: هنوز هیچ واکسنی مورد تایید سازمان بهداشت جهانی نیست. البته نباید ناامید باشیم، اما ممکن است مانند بسیاری از بیماری‌ها از جمله ایدز، هیچ واکسنی هم برایش پیدا نشود.



بهبودی در وضعیت جسمانی استاد شجریان

هیات مدیره بیمارستان جم با انتشار اطلاعیه شماره ۵ تازه‌ترین وضعیت درمانی محمدرضا شجریان در این مرکز درمانی را تشریح کرد.

 

تصاویری از خودکشی نافرجام مرد مشهدی روی پل آزادی

کارشناس اورژانس اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی از اقدام به خودکشی مرد ۳۴ ساله بر روی پل آزادی مشهد خبر داد.


بازداشت مامور زن قلابی در حرم حضرت معصومه(س)/ او کیف زائران را می زد!

یک سارق زن که خود را مامور پلیس معرفی و به بهانه بازرسی، از کیف زائران سرقت می‌کرد دستگیر شد


انهدام باند مخوف قاچاق اسلحه در کرج

وزارت اطلاعات از ضربه به باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در استان البرز خبر داد.


اعدام مرد شیطان صفتی که دختر سه ساله را مورد آزار و اذیت قرار داده بود

مرد‌‌‌ شیطان صفتی که د‌‌‌ختر بچه ای را مورد‌‌‌ آزار و اذیت قرار د‌‌‌اد‌‌‌ه بود‌‌‌ به سزای اعمالش رسید‌‌‌.گزارش خبرنگار ما، سال گذشته خبر د‌‌‌‌‌‌‌‌‌ختربچه 3.5 ساله که توسط یک مرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ربود‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه و به طرز فجیعی مورد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آزار و اذیت قرار گرفته بود‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رسانه های کشور را تحت تاثیر قرار د‌‌‌‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌‌‌‌.


عواقب چالش جدید صدف بیوتی/ کودک آزاری!

یکی از اینفلوئنسر‌های معروف اینستاگرام که نزدیک به ۳ میلیون دنبال کننده دارد، چالشی به راه انداخته که طی آن افراد انگار که دارند پیام صوتی ضبط می‌کنند، به اصطلاح خالی‌بندی می‌کنند (به یکی از عزیزان خود دروغ می‌گویند) و همزمان از واکنش فردی که در اتاق حاضر است، فیلم می‌گیرند. در این چالش افراد زیادی شرکت کردند، اما در این بین متاسفانه برخی از والدین هم با فیلم گرفتن از فرزندان خود مشارکت داشتند.


شگردهای جدید برای حمل مواد مخدر/ جاسازی مواد در بدن نوزاد مرده!

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفته است: یک باند قاچاقچی، در اوج قساوت، نوزادان فوت شده را شناسایی و داخل بدن آنها را خالی کرده و مواد مخدر جاسازی می‌کردند. زنان این نوزادان را در آغوش می‌گرفتند که کسی متوجه ماجرا نشود.


آمار کرونا در شبانه روز گذشته/ عبور تعداد فوتی ها از مرز 20هزار نفر

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد و گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۰ هزار و ۱۲۵ نفر رسید.


کرکس کوچه های بن بست در دام پلیس/ اغفال پسران نوجوان مشهدی به بهانه پلاک خوانی

جوان 32 ساله ای که پس از تحمل بیش از 9 سال زندان، دوباره به آزار و اذیت کودکان و نوجوانان روی آورده بود، در حالی با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد که این بار کودکان را به بهانه «پلاک خوانی» به کوچه های بن بست خلوت می کشاند و به طرز وحشیانه ای مورد آزار قرار می داد.


جر و بحث بر سر کرایه خانه به قتل ناخواسته صاحبخانه منجر شد/ مستاجر جنازه را به بیابان برد

۲۰ مرداد، زن جوانی به اداره پلیس رفت و از ناپدید شدن خواهر ۶۰ ساله‌اش خبر داد. او گفت خواهرم ثریا صاحب خانه‌ای سه طبقه در منطقه نارمک است. ما هر روز با هم صحبت می‌کردیم، اما سه روزی می‌شود که هر چه با او تماس می‌گیرم تلفنش را جواب نمی‌دهد.

 

منتشر کننده کرونایی سوالات کنکور هنر بازداشت شد

 سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از دستگیری داوطلب کرونایی منتشرکننده سوالات کنکور هنر خبر داد و گفت: وی به مراجع قضایی تحویل داده شده است.


خوردن وایتکس بعد از همسرکشی به دلیل اختلاف شدید خانوادگی

چند روز قبل مردی با پلیس تماس گرفت و مدعی شد یکی از دوستانش همسر خود را به قتل رسانده و حالا هم با خوردن مایع سفیدکننده خودکشی کرده است.


مادر مقتول از قصاص فرزندش نمی گذرد/ قاتل معتاد برادرش را با چاقو به قتل رسانده

مرد معتاد که به خاطر سرزنش‌های برادرش او را با یک ضربه چاقو به قتل رسانده بود در حالی محاکمه خواهد شد که مادرش خواهان قصاص او شده است.


احضار مطلعین پرونده جنجالی ویلموتس به حراست وزارت ورزش

حراست وزارت ورزش با هماهنگی نهادهای نظارتی تحقیقات گسترده ای را درباره چگونگی انعقاد قرارداد جنجالی با مارک ویلموتس آغاز کرده است که بر این اساس در اولین گام تعدادی از مطلعین و مرتبطین به این پرونده احضار شده‌اند.


ماجرای انتشار کلیپ جنجالی دختر بی حجاب در مترو چه بود؟

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که مامور پلیس مترو در مواجهه با خانمی که شال را بر شانه‌اش قرار داده از جرم مشهود می‌گوید؛ از اینکه برای پلیس فرقی نمی‌کند جرم چه باشد، چه افتادن شال باشد و چه کلاهبرداری ۳ هزار میلیاردی؛ چراکه بی قانونی، بی قانونی است.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر