زمان مطالعه: 2 دقیقه

سهام عدالت جاماندگان ترفندی برای کلاهبرداری

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: سازمان خصوصی سازی نسبت به سو استفاده برخی کانال‌ها در فضای مجازی با نام سهام عدالت هشدار داد.
28 مرداد 1399
شناسه : 56157
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56157
331+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: سازمان خصوصی سازی نسبت به سو استفاده برخی کانال‌ها در فضای مجازی با نام سهام عدالت هشدار داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: سازمان خصوصی سازی نسبت به سو استفاده برخی کانال‌ها در فضای مجازی با نام سهام عدالت هشدار داد.

سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد اظهار کرد: پیرو انتشار خبر‌های نادرست توسط برخی افراد سودجو با مقاصد کلاهبرداری و اخاذی تحت عنوانتخصیص سهام عدالت به جاماندگان از طریق انتشار لینک سایت‌های جعلی منتسب به نام سازمان خصوصی‌سازی در شبکه‌های مجازی، این سازمان اعلام کرد: حسب اطلاع واصله، اخیرا لینک سایت اینترنتی جعلی منتسب به سازمان خصوصی سازی در شبکه‌های مجازی تحت عنوان تخصیص سهام عدالت به جاماندگان منتشر شده است.

این مقام انتظامی افزود: در همین رابطه افراد با ورود به این لینک جعلی و وارد کردن کد ملی جهت ثبت نام سهام عدالت، مستقیما به یک درگاه الکترونیکی هدایت می‌شوند که متعاقب آن برای ثبت نام، درخواست پرداخت هزینه شده و از حساب کاربران مبالغی کسر می‌شود.

تجاری اذعان کرد: در حال حاضر برنامه‌ای برای توزیع سهام عدالت وجود ندارد و سازمان خصوصی سازی با پیگیری این موضوع از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا، نسبت به برخورد قانونی با شخص یا اشخاص خاطی اقدام خواهد کرد و نتیجه امر نیز به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

این مقام انتظامی در شهرستان مهاباد به شهروندان در خصوص سایت‌های آگاهی محور هشدار داد: هموطنان به هیچ عنوان به این گونه تبلیغاتی که در فضای مجازی به خصوص در سایت‌های آگهی محور یا شبکه‌های اجتماعی می‌شود، اعتماد نکنند، چرا که بانک‌ها هیچ گونه تبلیغاتی در فضای مجازی برای فروش سهام عدالت یا تسهیلات بانکی ندارند.

ارسال نظر