زمان مطالعه: 2 دقیقه

متخلفان کرونایی از چه خدماتی محروم می شوند؟

دبیر کمیته اجتماعی امنیتی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: اگر فردی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرد، خدمات اداری، قضایی، انتظامی و بانکی به او ارائه نمی‌شود.
27 مرداد 1399
شناسه : 56075
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56075
339+
بالا
دبیر کمیته اجتماعی امنیتی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: اگر فردی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرد، خدمات اداری، قضایی، انتظامی و بانکی به او ارائه نمی‌شود.

حادثه24- دبیر کمیته اجتماعی امنیتی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: اگر فردی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرد، خدمات اداری، قضایی، انتظامی و بانکی به او ارائه نمی‌شود.

حسین قاسمی دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با اشاره به ابلاغ دستورالعمل‌های مجازاتی به ستادملی مقابله با کرونا اظهار کرد: ضمانت اجرایی پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های مختلف به ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شده است.

او ادامه داد: هفته قبل برای عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سه حوزه اصناف، اداری و مردمی پیشنهادات خود را طراحی و خدمت رئیس جمهور کشور ارسال کردیم، همچنین کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌ها و جرایمی را برای هر سه حوزه در نظر گرفته است.

قاسمی یادآور شد: یکی از حوزه‌های پیشنهادی، حوزه عمومی یا مردمی است که اگر فردی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرد، خدمات اداری، قضایی، انتظامی و بانکی به او ارائه نمی‌شود و حتی عدم رعایت اصول بهداشتی در حوزه اداری هم موجب می شود که مدیران و معاونان مجازاتی را اعمال می کنند.

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا گفت: کمیته‌ای که دستورالعمل‌های مجازاتی را برای عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی طراحی کرده، متشکل از نمایندگان دادستان کل، وزارت بهداشت، نیروی انتظامی و دستگاه‌های دیگر است.

ارسال نظر