زمان مطالعه: 2 دقیقه

تصاویری از آدم ربایی وحشتناک در لندن/ پلیس به دنبال متجاوز فراری

جوان ۲۱ ساله جامائیکایی که زنی را از مقابل خانه اش دزدیده و به وی تجاوز کرده بود روز گذشته در دادگاه لندن به حبس ابد محکوم شد.
26 مرداد 1399
شناسه : 56026
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56026
1723+
بالا
جوان ۲۱ ساله جامائیکایی که زنی را از مقابل خانه اش دزدیده و به وی تجاوز کرده بود روز گذشته در دادگاه لندن به حبس ابد محکوم شد.

حادثه24- جوان ۲۱ ساله جامائیکایی که زنی را از مقابل خانه اش دزدیده و به وی تجاوز کرده بود روز گذشته در دادگاه لندن به حبس ابد محکوم شد.

متهم مورفی ۲۱ ساله اهل جامائیکا و مقیم لندن است. او بارها در سنین مختلف به جرم تجاوز و آدم ربایی دستگیر و پس از دوران محکومیتش آزاد شده و دوباره دست به تجاوز زده است.
گزارش های پلیس اسکاتلندیارد نشان میدهد که متهم در آخرین پرونده تجاوز و قتل زنی ۴۹ ساله را از مقابل خانه اش دزدیده و پس از تجاوز قصد داشته که وی را به قتل برساند اما موفق به انجام این کار نشده است.
دوربینهای مداربسته خانه زن قربانی از لحظه ربوده شدن وی بدست مورفی فیلم گرفته است .در فیلم دیده می شود که مورفی به قصد ربودن زن به او نزدیک شده و در حالیکه از زن آدرسی می پرسد ناگهان او را بغل کرده و پا به فرار می گذارد.
سخنگوی پلیس اسکاتلندیارد اعلام کرد که مورفی پس از ربودن زن او را به زیرزمین پارکینگی برده و پس از آزار و اذیت به حدی او را کتک زده که تصور کرده زن مرده و پا به فرار گذاشته است.
زن مجروح که هویتش فاش نشده اکنون با شکستگی صورت و گردن، زانوها در بیمارستان تحت نظر پزشک قرار دارد او بیان کرده که پس از به هوش آمدنش با پلیس تماس گرفته و درخواست کمک کرده است. سخنگوی پلیس بیان کرد که مورفی فردی خطرناک است و در گذشته نیز به جرم آزار جنسی بارها دستگیر شده و تنها جای امن برای وی زندان است.

 
 
ارسال نظر