زمان مطالعه: 2 دقیقه

هشدار در خصوص قرص های روان گردان ترامپ

پلیس انگلیس از دستگیری مردی خبر داد که در معامله قرص‌های نارنجی خطرناک حاوی داروی روانگردان اکستازی و به شکل تصویری از دونالد ترامپ دست داشت.
26 مرداد 1399
شناسه : 56022
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/56022
442+
بالا
پلیس انگلیس از دستگیری مردی خبر داد که در معامله قرص‌های نارنجی خطرناک حاوی داروی روانگردان اکستازی و به شکل تصویری از دونالد ترامپ دست داشت.

حادثه24- پلیس انگلیس از دستگیری مردی خبر داد که در معامله قرص‌های نارنجی خطرناک حاوی داروی روانگردان اکستازی و به شکل تصویری از دونالد ترامپ دست داشت.

پس از دستگیری مردی به جرم معامله غیرقانونی قرص‌های روانگردان اکستازی در بدفوردشایر انگلیس، پلیس محلی با صدور هشداری تأکید کرد که این قرص‌های حاوی ماده مخدر روانگردان و به شکل سر دونالد ترامپ خطرناک بوده و می‌تواند به افرادی که آن را مصرف می‌کنند آسیب جدی وارد کند.

این مرد ۳۰ ساله به دلیل به همراه داشتن قرص‌های روانگردان شکل ترامپ در شهر لوتون دستگیر شد.
 
به گفته کارآگاهان، از شکل‌های متفاوت این قرص‌های روانگردان توسط دلالان برای جذاب‌تر کردن مواد مخدر استفاده شده است.

بنا به گفته‌های کارشناسان قرص‌های مخدر دونالد ترامپ بسیار مضر و خطرناک است و از علائم احتمالی آن می‌توان به کمبود آب بدن، ضربان سریع قلب و تشنج اشاره کرد.

بنا بر گزارش اسپوتنیک، پلیس انگلیس با تاکید بر اینکه ‌قرص‌های دونالد ترامپ، قرص های خطرناکی هستند که حاوی میزان اکستازی (MDMA) بسیار بالایی هستند و می‌توانند به هر فردی آسیب‌های جدی برسانند، از مردم خواسته تا در صورت مشاهده این قرص‌ها از مصرف آن‌ها خودداری کرده و به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر