زمان مطالعه: 3 دقیقه

خوشحالی مردم اراک از دستگیری اشرار خطرناک

افرادی که با ایجاد درگیری ، باعث رعب و وحشت و سلب آسایش شهروندان اراکی شده بودند، شناسایی در طرح ضربتی پلیس دستگیر شدند.
25 مرداد 1399
شناسه : 55997
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55997
1381+
بالا
افرادی که با ایجاد درگیری ، باعث رعب و وحشت و سلب آسایش شهروندان اراکی شده بودند، شناسایی در طرح ضربتی پلیس دستگیر شدند.

حادثه 24 - افرادی که با ایجاد درگیری ، باعث رعب و وحشت و سلب آسایش شهروندان اراکی شده بودند، شناسایی در طرح ضربتی پلیس دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:‌ شب گذشته گزارشی از ایجاد رعب و وحشت از سوی چند جوان در یکی از محله های شهرستان اراک ‌به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و بلافاصله چند تیم گشت پلیس برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ محمود خلجی  ادامه داد:با حضور تیم گشت انتظامی در محل مشخص شد که چند نفر از اراذل و اوباش، با حالت غیر طبیعی و با عربده کشی، اقدام به ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان این محله کرده و اقدام به تخریب شیشه های خودروهای تعدادی از ساکنان کرده اند که بلافاصله اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی لازم بر روی این پرونده و کنترل نامحسوس این افراد، سرانجام دو نفر از عاملان اصلی رعب و وحشت شهروندان که در نقاط مختلف شهرستان اراک پنهان شده بودند، شناسایی و بعد از گذشت ساعتی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

این مقام مسئول با اشاره به کشف مقادیری مواد مخدر و چند قبضه سلاح سرد از منزل افراد مورد نظر تصریح کرد: در این عملیات یک دستگاه خودرو نیز از اراذل و اوباش توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

سرهنگ خلجی با تأکید بر ادامه داشتن تحقیقات پلیسی در دستگیری دیگر افرادی که در این هنجارشکنی حضور داشتند، یادآور شد:عاملان اصلی این درگیری پس از تشکیل پرونده، برای برخورد قانونی لازم به دستگاه قضائی معرفی شدند و با شناسایی دیگر همدستان این افراد، پیگیری های پلیس برای دستگیری آنان آغاز شده است.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به ایجاد موجی از خرسندی در بین مردم شهید پرور شهرستان اراک و قدردانی آنها از عملکرد بجا و شایسته پلیس در دستگیری این اراذل و اوباش از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت مخل نظم و امنیت، موضوع را در کوتاهترین زمان ممکن به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

ارسال نظر