زمان مطالعه: 2 دقیقه

ماجرای انتشار کلیپ بچه معتاد در حال مصرف مواد در اینستاگرام چه بود؟

سرگرد یوسف شاکری رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری انتشاردهنده کلیپ کودک معتاد در حال استعمال مواد مخدر در فضای مجازی که بازخوردهای منفی بسیاری را به همراه داشت خبر داد.
25 مرداد 1399
شناسه : 55972
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55972
534+
بالا
سرگرد یوسف شاکری رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری انتشاردهنده کلیپ کودک معتاد در حال استعمال مواد مخدر در فضای مجازی که بازخوردهای منفی بسیاری را به همراه داشت خبر داد.

حادثه24- سرگرد یوسف شاکری رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری انتشاردهنده کلیپ کودک معتاد در حال استعمال مواد مخدر در فضای مجازی که بازخوردهای منفی بسیاری را به همراه داشت خبر داد و گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و اعلام شکایت مبنی بر انتشار کلیپ ساختگی از استعمال مواد مخدر توسط فرزندش در فضای مجازی، پیگیری موضوع با جدیت تمام در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پس از بررسی‌های تکمیلی مأموران، مشخص شد که فرد ناشناسی با ساخت صفحه‌های متعدد، اقدام به انتشار این کلیپ در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرده، افزود: با توجه به حساسیت موضوع، اظهارات شاکی و مستندات به‌ صورت دقیق و کامل بررسی شد و با اقدامات اطلاعاتی کارشناسان پلیس فتا متهم که عروس خانواده بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سرگرد شاکری با بیان اینکه متهم در اظهارات خود در رابطه با چگونگی و هدف از ضبط و انتشار این کلیپ، اینگونه بیان داشت: با توجه به اینکه این کودک از اعتیاد عروس خانواده اطلاع پیداکرده بود توسط این خانم مجبور به استعمال مواد مخدر می‌شود که هم‌زمان عروس خانواده از این کودک فیلمی تهیه و ضمن تهدید به اینکه اگر برادر بزرگ‌تر و یا پدر خانواده از این ماجرا مطلع شوند کلیپ را در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی ادامه داد: متهمه پس از انتقال به پلیس فتا در بازجویی‌های مأموران ضمن اعتراف به جرم خود اذعان داشت به دلیل اختلافات خانوادگی که وجود داشت اقدام به انتشار این کلیپ در فضای مجازی کرده است.

ارسال نظر