زمان مطالعه: 2 دقیقه

نجات گروگان 60ساله پاکدشتی از چنگال آدم ربایان

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ربایندگان مرد ۶۰ساله در پاکدشت خبر داد.
25 مرداد 1399
شناسه : 55957
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55957
475+
بالا
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ربایندگان مرد ۶۰ساله در پاکدشت خبر داد.

حادثه24- فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ربایندگان مرد ۶۰ساله در پاکدشت خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی اظهار داشت :در پی مراجعه فردی به یگان انتظامی شهرستان پاکدشت با اعلام مفقودی پدر ۶۰ ساله خود مبنی بر آنکه وی محل کار را با یک دستگاه خودرو زانتیا ترک کرده و تا کنون به محل سکونتش بازنگشته و پاسخگوی تماس تلفنی اعضای خانواده اش نیز نیست بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱مرکزی قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدانی گفت: جستجوی وی در دستورکار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان پاکدشت قرار گرفت و با آغاز رسیدگی به پرونده، ماموران مطلع شدند که از شماره ای ناشناس با شاکی تماس و مطالبه ۵۰ میلیارد ریال در مقابل آزادی پدرش شده است.

سردار عزیزی عنوان کرد: پس از گذشت یک هفته با درخواست وجه در قبال آزادی مرد ۶۰ ساله، پرونده از فقدانی وارد موضوع آدم ربایی شد و با اقدامات فنی و پلیسی محل اختفای آدم ربایان در شهر کرج  استان البرز شناسایی شد.

وی بیان کرد: پس هماهنگی های قضائی و اخذ نیابت ، چندین اکیپ از ماموران پلیس آگاهی به آدرس مذکور اعزام و با همکاری ماموران کلانتری دهقان ویلا شهر کرج در یک عملیات منسجم و هماهنگ متهمان را که ۲  مرد و یک زن بودند دستگیر و مرد ۶۰ ساله را از چنگال آدم ربا ها نجات دادند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به ارتکاب آدم ربایی به انگیزه مالی اعتراف و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

 
ارسال نظر