زمان مطالعه: 4 دقیقه

اخبار حوادث امروز (22 مرداد 99) از بریدن بینی زن جوان توسط شوهرش تا صدور حکم قصاص برای عامل جنایت در موبایل فروشی اسلامشهر

در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (22 مرداد 99) را بازخوانی می کنیم.
22 مرداد 1399
شناسه : 55881
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55881
1204+
بالا
در این بسته خبری مهم ترین اخبار حوادث امروز (22 مرداد 99) را بازخوانی می کنیم.

همه چیز درباره واکسن روسیِ کرونا

 اسناد رسمی نشان می‌دهد واکسنی که روسیه مدعی است برای مبارزه با بیماری کروناویروس ساخته، فقط روی ۳۸ نفر آزمایش شده و عوارض جانبی چون تب و درد و ورم در پی داشته است.

 

مقصر مرگ دختربچه در فاضلاب اهواز کیست؟

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در خصوص مرگ یک دختربچه در فاضلاب کوی سیاحی اهواز در روزهای اخیر، گفت: شرکت آب و فاضلاب اهواز، یک متر جوی روباز ندارد و اتفاق رخ‌داده، در حیطه وظایف ما نیست.



ماجرای دردناک زنی که شوهرش بینی اش را با چاقو برید+ تصاویر

زرقا گفت: من را با لباسم گرفته بود و می‌گفت: ‘کجا فرار می‌کنی؟ ‘. من را به یک حیاط کوچک برد، از جیبش یک چاقو در آورد و بینی‌ام را برید.

 

توضیحات وزیر بهداشت درباره خرید واکسن کرونا

وزیر بهداشت ضمن تاکید بر لزوم رعایت اصول و شیوه‌ نامه‌های بهداشتی جهت جلوگیری از ابتلا به کرونا، درباره واکسن این بیماری نیز گفت: همپای حرکت داخلی و ملی، برای خرید واکسن در مجمعی که در سازمان جهانی بهداشت تشکیل شده، شرکت می‌کنیم و سبد خودمان را در صف خرید هم گذاشتیم تا اگر جایی در دنیا زودتر توانست واکسن را عرضه کند، آن را برای شهروندان‌مان خریداری کنیم.

 

  حکم عاملان جنایت در موبایل فروشی اسلامشهر صادر شد؛ قصاص و حبس در انتظار جانیان

رای متهمان پرونده قتل خیابان کاشانی اسلامشهر از سوی شعبه اول دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شد.


آمار کرونا در کشور/نزدیک شدن تعداد فوتی ها به مرز 19هزارنفر

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: با شناسایی ۲۵۱۰ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار مبتلایان کرونا در کشور به بیش از ۳۳۳ هزار نفر رسید.


درگیری در بوستان کرج به قتل پسر جوان ختم شد/ حکم قصاص برای عامل جنایت

پسر جوان که در جریان نزاع جمعی در یکی از بوستان‌های کرج با ضربه چاقو مرتکب جنایتی خونین شده بود، صبح دیروز از سوی قضات شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به قصاص محکوم شد.

 

زنی پس از 35سال زندگی مشترک با پسرعموی بداخلاقش او را کشت

زنی که پس از ۳۵ سال زندگی مشترک در اقدامی جنون‌آمیز همسرش را در خواب به قتل رسانده بود بزودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد.


سوء قصد به جان بازپرس جنایی تهران/ ضاربان دو موتورسوار بودند

ساعت‌۲۰:۳۰ شامگاه دوشنبه بیستم مرداد به مأموران پلیس خبر رسید، دو مرد موتور سوار مرد میانسالی را در حوالی خیابان فدائیان اسلام به شدت زخمی کرده و از محل گریخته‌اند.


خودکشی پدر افسرده بعد از شلیک مرگبار به دختر سرطانی اش

پدر افسرده آمریکایی که از بیماری سرطان دختر ۱۱ ساله اش رنج می برد هنگام صرف صبحانه ابتدا دخترخود را کشت و سپس خودکشی کرد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر