زمان مطالعه: 3 دقیقه

دکتر قلابی سیار در کاشمر به دام افتاد

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: کارشناسان حوزه نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان و مقامات قضایی و پلیس آگاهی شهرستان یک فرد مداخله‌گر در امور پزشکی را شناسایی و دستگیر کردند.
22 مرداد 1399
شناسه : 55858
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55858
462+
بالا
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: کارشناسان حوزه نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان و مقامات قضایی و پلیس آگاهی شهرستان یک فرد مداخله‌گر در امور پزشکی را شناسایی و دستگیر کردند.

حادثه24- مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: کارشناسان حوزه نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان و مقامات قضایی و پلیس آگاهی شهرستان یک فرد مداخله‌گر در امور پزشکی را شناسایی و دستگیر کردند.

محمد جواد یزدانی روز چهارشنبه افزود: این فرد مداخله‌گر درمان بدون داشتن مدرک قانونی و به طور غیر مجاز در امور طب سنتی، طب سوزنی، حجامت، ماساژ درمانی و درمان دیسک کمر مداخله و به صورت سیار فعالیت می‌کرد و اخیرا در یک منزل مسکونی و در شرایط بسیار نامطلوب اقدام در کاشمر فعالیت‌های درمانی می کرد.

وی ادامه داد: در بازدید از محل کار این فرد متخلف لوازم، تجهیزات پزشکی و غیربهداشتی کشف و با حضورکارشناسان نظارت بر درمان و پلیس آگاهی ضبط شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: این فرد که از یکی از شهرهای دیگر به کاشمر آمده بود از مراجعان خود مبالغ میلیونی اخذ می‌کرد. 

یزدانی با اشاره به دخالت افراد سودجو و غیر متخصص در امور پزشکی افزود: متاسفانه این افراد با تهیه وسایل و تجهیزات پزشکی به ‌صورت سیار با راه‌اندازی مراکز غیرمجاز و با انتشار تبلیغات در فضای مجازی اقدام به ارائه خدمات پزشکی می‌کنند که با توجه به عدم آگاهی و دانش پزشکی، سلامتی افراد جامعه توسط این افراد در معرض خطر قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: عدم آگاهی‌ بخشی از افراد جامعه و به‌خصوص استقبال زنان از انجام این گونه عمل‌ها و مراجعه به مراکز غیرمجاز یا سیار، مشکلات و عوارض جبران‌ناپذیری را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و اقدام افراد فاقد صلاحیت در حوزه درمان، با شماره تلفن ۵۵۲۲۷۵۰۶ تماس بگیرند تا بلافاصله از سوی کارشناسان امور نظارت بر درمان  نسبت به رسیدگی به موضوع اقدام شود.

کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

ارسال نظر