زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازداشت 25 قاچاقچی و کشف 2تن مواد مخدر در طرح ظفر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پنجمین طرح «ظفر» توانست از قاچاقچیان بالغ بر ۲ هزار و ٢٢۴ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط کند.
22 مرداد 1399
شناسه : 55847
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55847
474+
بالا
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پنجمین طرح «ظفر» توانست از قاچاقچیان بالغ بر ۲ هزار و ٢٢۴ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط کند.

حادثه24- فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در پنجمین طرح «ظفر» توانست از قاچاقچیان بالغ بر ۲ هزار و ٢٢۴ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط کند.

سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به متلاشی شدن سه شبکه بزرگ از قاچاقچیان در این مرحله از طرح ظفر، اظهار داشت: ٢۵ قاچاقچی مطرح و حرفه‌ای نیز در این طرح دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در پنجمین مرحله از طرح ظفر با انهدام ده‌ها باند فروش انواع مواد مخدر، ٩٢٣ خرده‌فروش نیز دستگیر شدند.

به گفته وی ١٢ مرکز و خانه‌ توزیع موادمخدر در پایتخت با هماهنگی مقام قضایی شناسایی و این مکان‌ها پلمب و تعداد ۲ هزار و ١٠٠ معتاد متجاهر نیز تحویل مراکز بازپروری شد.

وی با بیان اینکه ارزش مواد مخدر کشف‌شده در این طرح بالغ بر ٢١ میلیارد تومان بوده، بیان کرد: ٨١ دستگاه خودرو و ۴٢٠ عدد ابزار استعمال مواد مخدر نیز از این افراد کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: کشف مواد مخدر صنعتی متاسفانه روند رو به رشدی دارد و خانواده‌ها باید بدانند میزان تخریب انواع مخدر صنعتی بسیار زیاد و احتمال بازگشت معتادان مواد مخدر صنعتی به جامعه سالم، بسیار کم است.

سردار رحیمی افزود: بالغ بر ١۵ هزار معتاد متجاهر در سطح شهر آزادانه گردش هستند و از دستگاه‌های مربوطه در این زمینه انتظار داریم و گله‌مند هستیم.

وی ادامه داد: پلیس وظیفه‌ای برای جمع‌آوری معتادان متجاهر در سطح شهر ندارد اما برای ایجاد امنیت و آسایش شهروندان این کار را انجام می‌دهد و این مقوله باید توسط دستگاه‌های مربوطه به صورت جدی پیگیری شود زیرا در حال حاظر ۶ هزار جای خالی برای نگهداری از این افراد وجود دارد.

به گفته وی بالغ بر ٧٠ درصد از این افراد در جرایم خرد و کلان در سطح شهر دست دارند.

 

ارسال نظر