زمان مطالعه: 5 دقیقه

جزئیات نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه/ از آخرین جلسه دادگاه طبری تا محکومیت قطعی دو جاسوس

سی و یکمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی با اصحاب رسانه برگزار شد.
21 مرداد 1399
شناسه : 55780
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55780
484+
بالا
سی و یکمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی با اصحاب رسانه برگزار شد.

حادثه24- سی و یکمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی با اصحاب رسانه برگزار شد.

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در سی و یکمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز سه‌شنبه (۲۱ مرداد ماه) برگزار شد، با اشاره به اعیاد مبارک اظهار کرد: عید سعید غدیر، عید امامت و ولایت و میلاد مسعود حضرت موسی بن جعفر (ع) را تبریک می‌گویم و همچنین روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه تبریک عرض می‌کنم و یاد و خاطره تمام خبرنگاران شهید را گرامی می‌داریم.

دونفر از جاسوسان حکم محکومیت قطعی گرفتند

اخیرا 5 مورد دستگیری دروزارت امور خارجه،صنایع و شرکتهای قطعات و پشتیبانی کننده حوزه انرژی،وزارت دفاع وسازمان انرژی اتمی داشته‌ایم/درهمین ایام دونفر ازجاسوسان حکم محکومیت قطعی گرفتند/مسعود مصاحب درقالب دبیر کل انجمن دوستی ایران واتریش باسرویس موساد وآلمان مبادرت به جاسوسی میکرد، وی ده سال حبس گرفته وحکمش قطعی است/شهرام شیرخانی، جاسوس انگلیس هم حکم قطعی گرفته وبدنبال آلوده سازی برخی مدیران و جذب عناصر برای سرویس انگلیس بوده است/ او اطلاعات قراردادهای ما در حوزه بانک مرکزی، بانک ملی و وزارت دفاع را به دشمن داده بود.

علی اشرف ریاحی ممنوع الخروج بود

علی اشرف ریاحی ممنوع الخروج بود/ بررسی های ما حکایت از این دارد که با گذرنامه ای غیر از گذرنامه خود از کشور خارج شده است.

توضیحات اسماعیلی در مورد ادعای 65 میلیاردی میرسلیم علیه قالیباف

گزارشی به قوه واصل شده است و در حال بررسی هستیم/ رسیدگی ها شروع شده است و یک نماینده سابق مجلس بازداشت شده است/ هنوز ماهیت و جزییات موضوع روشن نشده است/مطمئن باشید در رسیدگی ها آنچه از گزارشات و تخلفات به ما منعکس بشود حتما مورد رسیدگی قرار میگیرد.
خروج چند نفر از متهمان پرونده پتروشیمی
لازم میدانم بگویم سه نفر از افراد قبل از تشکیل پرونده خارج از کشور بودند/ شریفی نیک نفس زمانی که پرونده در دادسرا مطرح بود از کشور خارج شد/ ریاحی اخیرا با اسناد و پاسپورت جعلی از کشور خارج شده است/ اقدامات لازم با پلیس بین الملل برای بازگشت این افراد انجام شده است.
آخرین جلسه دادگاه طبری
امروز آخرین جلسه داداگه طبری است/ آخرین دفاع‌ها از متهمین اخذ شده است و امروز دادگاه ختم رسیدگی را اعلام خواهد کرد/پیش بینی میکنیم به زودی رای پرونده صادر شود/آنچه در دادگاه رسیدگی شد همه اتهامات طبری نبوده است/بخش های دیگری از پرونده در دادسرا هنوز مفتوح است و ان شالله بخش دوم به زودی به دادگاه ارسال خواهد شد.
در مورد پرونده سرمربی سابق تیم ملی ورود پیدا کردیم
در مورد پرونده سرمربی سابق تیم ملی ورود پیدا کردیم/ در ابتدا سازمان بازرسی اشکالات متعددی را در این قرارداد یافته است/ این اشکالات شکلی، نحوه قرارداد و نحوه پرداخت بوده است.
دادگاه های آنلاین در دوران کرونا برگزار شده است
دادگاه های آنلاین در دوران کرونا برگزار شده است/ زیر ساخت ها را برای جلوگیری از رفت و آمد اصحاب پرونده به مراکز قضایی انجام داده ایم/ در استان خراسان جنوبی در سه ماه اول امسال 5898 مورد دادگاه الکترونیکی برگزار شده است/ در این استان 4 مورد دادگاه با اصحاب پرونده خارج از کشور برگزار شده است/ 90 درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی از برگزاری دادگاه رضایت داشته اند، 9 درصد رضایت نسبی داشته اند و تنها یک درصد ناراضی بوده اند.

 

 
ارسال نظر