زمان مطالعه: 2 دقیقه

آتش سوزی 206 در پارکینگ ساختمانی در باغ فیض

آتش سوزی یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در پارکینگ طبقه منفی ساختمان مسکونی با تلاش آتش نشانان مهار و ‌خاموش شد.
20 مرداد 1399
شناسه : 55756
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55756
921+
بالا
آتش سوزی یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در پارکینگ طبقه منفی ساختمان مسکونی با تلاش آتش نشانان مهار و ‌خاموش شد.

 حادثه 24 - آتش سوزی یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در پارکینگ طبقه منفی ساختمان مسکونی با تلاش آتش نشانان مهار و ‌خاموش شد.

این حادثه ساعت 04:14 صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 55 و 27را به همراه خودرو های پشتیبانی به خیابان باغ فیض، خیابان 22 بهمن، خیابان ایثار روانه کرد.

image

حسین خرادمهر افسر آماده منطقه یک عملیات در این باره گفت: بارسیدن به محل حادثه یک ساختمان دارای دو بلوک هر کدام 6 طبقه 24 واحدی دیده می شد که در پارکینگ طبقه منفی، یکی از بلوک ها یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 از قسمت موتور دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود و دود و حرارت زیادی ساختمان و قسمت راه پله را فرا گرفته بود.

وی افزود: آتش نشانان پس از قطع برق و گاز، در کمترین زمان ممکن با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات خاموش کننده، آتش را مهار کردند و گروهی دیگر به جستجو در واحدهای مسکونی برای یافتن محبوسین احتمالی پرداختند.

خرادمهر با اعلام اینکه خوشبختانه به هیچ یک از ساکنین آسیبی نرسید خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل و تخلیه دود، با تحویل ساختمان به مالکین‌، ماموریت خود را پایان دادند.

ارسال نظر