زمان مطالعه: 2 دقیقه

حمله به خودرو در پمپ بنزین رشت بخاطر انتقام گیری از راننده

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: مهاجم در پی اختلافات قبلی با راننده خودروی سواری و با انگیزه انتقام جویی پس از تعقیب خودرو به وی حمله‌ور شده است.
20 مرداد 1399
شناسه : 55726
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55726
478+
بالا
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: مهاجم در پی اختلافات قبلی با راننده خودروی سواری و با انگیزه انتقام جویی پس از تعقیب خودرو به وی حمله‌ور شده است.

حادثه24- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: مهاجم در پی اختلافات قبلی با راننده خودروی سواری و با انگیزه انتقام جویی پس از تعقیب خودرو به وی حمله‌ور شده است.

 به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، سیدمهدی فلاح میری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از بازداشت عامل درگیری در یکی از جایگاه های سوخت شهر رشت خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان در تشریح این خبر افزود: شامگاه پانزدهم مرداد فردی با حمله به راننده یک خودروی سواری در صف جایگاه سوخت سبب ایجاد درگیری و اخلال در نظم عمومی گردید که فیلم آن نیز در فضای مجازی منتشر شد.

فلاح میری در ادامه ضمن تقدیر از اقدام سریع پلیس در این پرونده گفت: در پی وقوع این درگیری، دستور قضایی برای شناسایی شخص مهاجم صادر گردید که با بازداشت این فرد و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد وی در پی اختلافات قبلی با راننده خودروی سواری و با انگیزه انتقام جویی پس از تعقیب خودرو به او حمله ور شده است.

وی با اشاره به فیلم برداری و فیلم منتشره از دوربین مداربسته و گفته های فردی که روی فیلم صحبت می کرد خاطرنشان کرد: برای این شخص که با سخنان کذب خود، رشت را شهری ناامن جلوه داده است به اتهام تشویش اذهان عمومی پرونده قضایی تشکیل شده که در حال رسیدگی است.

ارسال نظر