زمان مطالعه: 2 دقیقه

درگیری مرگبار در سیرجان/ عاملان قتل در دام پلیس

فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل روز گذشته این شهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت توسط عوامل پلیس آگاهی خبر داد.
16 مرداد 1399
شناسه : 55607
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55607
1546+
بالا
فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل روز گذشته این شهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت توسط عوامل پلیس آگاهی خبر داد.

حادثه24- فرمانده انتظامی سیرجان از دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل روز گذشته این شهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت توسط عوامل پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد افزود: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی منجر به جراحت شدید بلافاصله عوامل کلانتری ۱۲ شریعتی شهرستان سیرجان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در این درگیری چهار نفر با یکدیگر درگیر شده بودند که قبل از حضور عوامل انتظامی از محل متواری شدند.

وی اظهار داشت: یکی از این افراد مجروح و به مراکز درمانی منتقل می شود که به علت جراحات وارده به نقاط حساس بدن و شدت خونریزی فوت می کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با پیگیری عوامل انتظامی مخفیگاه متهمان در شهرستان سیرجان شناسایی و در یک اقدام ضربتی در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع قتل، تمام متهمان و قاتل دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ ایران نژاد بیان داشت: متهمان در بازجویی های پلیس به جرم خود اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به دادسرا ارجاع و تا تکمیل پرونده قضایی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

روز چهارشنبه ۱۵ مرداد، جوان ۲۹ ساله سیرجانی در منطقه شریف آباد سیرجان در یک نزاع دسته جمعی به قتل رسید.

ارسال نظر