زمان مطالعه: 2 دقیقه

درگیری مرگبار زوج بریتانیایی در هتل/ زن با چاقو شوهرش را کشت

زن بریتانیایی که در پی اختلاف با همسرش وی را با ضربات چاقو در هتل مالزی به قتل رسانده بود به ۳۰ سال زندان محکوم شد.
13 مرداد 1399
شناسه : 55419
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55419
942+
بالا
زن بریتانیایی که در پی اختلاف با همسرش وی را با ضربات چاقو در هتل مالزی به قتل رسانده بود به ۳۰ سال زندان محکوم شد.

حادثه24- زن بریتانیایی که در پی اختلاف با همسرش وی را با ضربات چاقو در هتل مالزی به قتل رسانده بود به ۳۰ سال زندان محکوم شد.

متهم سامانتا جونز ۵۴ ساله پس از قتل همسرش ادعا کرده است که او را دوست دارد. روز گذشته این زن بریتانیایی در دادگاه مالزی ادعا کرد که سالهاست که از سوی همسرش مورد آزار و اذیت قرار داشته و همین موضوع سبب درگیری میان آنها  و در نهایت قتل همسرش شده است.
گزارش های پلیس نشان می دهد که است این زوج مدتها با یکدیگر اختلاف داشته و قربانی همسر و فرزندانش را برای مدتی ترک کرده بود اما پس از بازگشت با سفر به مالزی سعی داشته تا روابط خرابش را با همسر خود بهبود ببخشد که این اتفاق رخ داده است.
پلیس مالزی نیز اعلام کرد که قربانی پس از بازگشت به هتل به شدت تحت تاثیر الکل بوده و دیگر مشتریان هتل صدای فریادهای وی را با همسرش شنیده اند. متهم پس از دستگیری نیز ادعا کرده که با همسرش که به شدت مست بوده درگیر شده و با برداشتن چاقوی آشپزخانه قصد دفاع از خود را داشته که چاقو را در شکم همسرش فرو کرده است.
گفتنی است وکیل سامانتا در این ارتباط به خبرنگاران بیان کرد که سامانتا می خواهد همه بدانند که او شوهرش را دوست داشته و تنها در یک لحظه بر اثر فشار روحی دست به چنین کاری زده است.

 
 
ارسال نظر