زمان مطالعه: 2 دقیقه

تعقیب و گریز پلیس شاهرود با دوسارق حرفه ای

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری دو سارق حرفه‌ای در شاهرود پس از شلیک پلیس خبر داد.
11 مرداد 1399
شناسه : 55311
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55311
787+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری دو سارق حرفه‌ای در شاهرود پس از شلیک پلیس خبر داد.

حادثه24- فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری دو سارق حرفه‌ای در شاهرود پس از شلیک پلیس خبر داد.

سرهنگ علی کریمی اظهار کرد: دو سارق جوان اهل و ساکن استان‌های جنوبی کشور با یک دستگاه خودرو و با حضور شبانه در سمنان، به سرقت از چند منزل اقدام کرده و قبل از حضور مأموران، از محل متواری می‌شوند.

او از اعلام مشخصات خودرو توسط مرکز پیام استان سمنان به همه شهرستان‌ها خبر داد و گفت: ساعتی بعد خودروی سارقان در دامغان رؤیت شد و راننده به فرار اقدام کرد و دو خودروی گشت دامغان، به تعقیب وی پرداختند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از حضور خودروی سارقان در شاهرود سخن گفت و اظهار کرد: پس از هماهنگی گشت‌های دامغان، چند اکیپ گشتی شاهرود نیز به تعقیب خودرو پرداخته که راننده با حرکات مخاطره‌آمیز و حرکت برخلاف مسیر خیابان‌های شهر، کماکان درصدد فرار از دست مأموران است.

کریمی با بیان اینکه چند شلیک هوایی و دستور ایست هم مانع از تسلیم سارقان نشد، گفت: درنهایت شلیک گلوله توسط مأموران به لاستیک‌های خودرو و سدکردن راه آن با خودرو گشت‌های انتظامی، خودروی سارقان را پس از برخورد با دو خودرو پلیس شاهرود متوقف کرد.

او از دستگیری سارقان که یکی از آنان با شلیک گلوله زخمی شده بود، خبر داد‌ و افزود: درنهایت سارقان به چندین فقره سرقت منزل در سمنان و دامغان اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی در خصوص سایر سرقت‌های نامبردگان در استان‌های دیگر ادامه دارد.

 

ارسال نظر