زمان مطالعه: 3 دقیقه

آتش گرفتن بی دلیل دو خودرو در شهرری

روز گذشته یک خودرو سواری ون در حال سوخت‌گیری گاز دچار آتش سوزی شد و در حادثه دیگری پژو ۲۰۶ در میان شعله‌های آتش سوخت.
09 مرداد 1399
شناسه : 55278
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55278
985+
بالا
روز گذشته یک خودرو سواری ون در حال سوخت‌گیری گاز دچار آتش سوزی شد و در حادثه دیگری پژو ۲۰۶ در میان شعله‌های آتش سوخت.

حادثه24- روز گذشته یک خودرو سواری ون در حال سوخت‌گیری گاز دچار آتش سوزی شد و در حادثه دیگری پژو ۲۰۶ در میان شعله‌های آتش سوخت.

روز گذشته در دو حادثه جداگانه یک خودرو سواری ۲۰۶ و یک دستگاه خودروی ون به دلایل نامعلومی طعمه حریق شده و در میان شعله‌های آتش سوختند که این دو حادثه مصدوم جانی در پی نداشته است.

خودرو سواری ون طعمه شلعه‌های آتش شد

محمود میرزایی فرمانده آتش‌نشانان ایستگاه ۹ اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری ون در هنگام سوخت‌گیری در جاده قدیم قم سه راه ترانسفور به علت نامعلومی دچار آتش‌سوزی شده بود که در هنگام رسیدن آتش‌نشانان مشاهده شد خودرو به طور کامل شعله‌ور است.

وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از لوله‌های آبده و خاموش کننده دستی اقدام به مهار شعله‌های آتش کرده و پس از مهار کامل شعله‌های آتش اقدام به ایمن سازی خودرو کردند.

پژو ۲۰۶ در آتش سوخت

مصطفی عباس نژاد فرمانده آتش‌نشانان ایستگاه ۵۰ اظهار کرد: روز گذشته یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ در آزاد راه تهران قم به سمت قم مقابل تیر ۲۳۸ طعمه آتش‌سوزی شده بود که دود و شعله‌های آن از فاصله دور نیز نمایان بوده و هر دو سرنشین خودرو که یک نفر آقای ۵۰ ساله و یک خانم ۱۱ ساله بودند قبل از رسیدن آتش‌نشانان از داخل خودرو به بیرون منتقل شده و در محل امنی قرار گرفته بودند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه با رعایت موارد ایمنی و پس از چیدمان علائم راهنمایی در طول مسیر، با استفاده از دو رشته لوله آبدهی آتش‌نشانی اقدام به مهار شعله‌های آتش کردند و پس از خاموش کردن شعله‌های آتش همچنین ایمن‌سازی کامل، خودرو را به مالک آن تحویل داده و محل حادثه را ترک کردند.

 

ارسال نظر