زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرد سارق همسر برادرش را گروگان گرفت

سارق سابقه دار در زرندیه برای دستگیر نشدن زن برادرش را گروگان گرفت، اما پلیس با موفقیت به ماجرا خاتمه داد.
08 مرداد 1399
شناسه : 55244
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55244
395+
بالا
سارق سابقه دار در زرندیه برای دستگیر نشدن زن برادرش را گروگان گرفت، اما پلیس با موفقیت به ماجرا خاتمه داد.

حادثه 24 - سارق سابقه دار در زرندیه برای دستگیر نشدن زن برادرش را گروگان گرفت، اما پلیس با موفقیت به ماجرا خاتمه داد.

در هنگام دستگیری باند سارقان حرفه‌ای در زرندیه یکی از این سارقان برای دستگیر نشدن زن برادرش را گروگان گرفت، اما پلیس هم گروگان را آزاد و هم سارق را دستگیر کرد و با موفقیت به ماجرا خاتمه داد.

 فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه  گفت: در پی چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی منزل، احشام، موتورسیکلت و باغات در سطح شهرستان و بوجود آمدن جو ناامنی در سطح شهرستان دستگیری سارق یا سارقین به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ یوسفوند افزود: ماموران پلیس زرندیه با انجام اقدامات اطلاعاتی توانستند مخفیگاه سارقان و محل دپو اقلام سرقتی را در سطح شهرستان شناسایی کنند و با هماهنگی مقام محترم قضایی نسبت به دستگیری سارقان اقدام کنند.

او گفت: در این راستا پنج نفر از سارقان سابقه‌دار دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه بیان کرد: احدی از این سارقین از مجرمین متواری شهرستان بود که در حین دستگیری اقدام به گروگانگیری زن برادر خود نمود که با تدابیری که عوامل آگاهی انجام دادند بدون هیچ گونه خسارت جانی و مالی گروگنگیری متوقف و سارق دستگیر کنند.

ارسال نظر