زمان مطالعه: 1 دقیقه

میانجیگری ریش سفیدان و گذشت اولیای دم قاتل کودک گنبدی را از اعدام رهانید

یک محکوم به قصاصی که موجب مرگ کودکی در گنبدکاووس شده بود با تلاش ریش سفیدان و معتمدان و گذشت اولیای دم بخشیده شده و از قصاص نجات یافت.
07 مرداد 1399
شناسه : 55172
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55172
476+
بالا
یک محکوم به قصاصی که موجب مرگ کودکی در گنبدکاووس شده بود با تلاش ریش سفیدان و معتمدان و گذشت اولیای دم بخشیده شده و از قصاص نجات یافت.

حادثه24- یک محکوم به قصاصی که موجب مرگ کودکی در گنبدکاووس شده بود با تلاش ریش سفیدان و معتمدان و گذشت اولیای دم بخشیده شده و از قصاص نجات یافت.

احمد جعفری رییس شورای حل اختلاف گلستان گفت: محکوم به قصاص جوان که اکنون ۳۲ ساله است هفت سال قبل باعث مرگ یک کودک شد که اعضای شعبه صلحی زندان گنبدکاووس و ریش سفیدان و معتمدان چهار سال برای جلب رضایت اولیای دم تلاش کردند.

وی افزود: با شکایت اولیای دم، حکم قصاص صادر و در مرحله اجرا قرار داشت که با تلاش‌های انجام شده، اولیای دم از اجرای حکم اعدام پشیمان شدند.

رییس شورای حل اختلاف گلستان یادآور شد: این پنجمین محکوم به قصاص است که از ابتدای امسال تاکنون با گذشت اولیای دم، فرصت زندگی دوباره یافته است.

جعفری تاکید کرد: اعضای شورای حل اختلاف در پرونده‌ افراد شروری که یقین دارند آزادی آنها سبب تکرار شرارت این فرد در جامعه می‌شود برای صلح و سازش اقدام نمی‌کنند.

گنبدکاووس ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

ارسال نظر