زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستگیری فروشنده پوست پلنگ در شاهرود

رئیس اداره محیط‌ زیست شاهرود با اعلام دستگیری فروشنده پوست تازه پلنگ در شاهرود گفت: تحقیقات از فرد متهم همچنان ادامه دارد.
07 مرداد 1399
شناسه : 55151
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55151
506+
بالا
رئیس اداره محیط‌ زیست شاهرود با اعلام دستگیری فروشنده پوست تازه پلنگ در شاهرود گفت: تحقیقات از فرد متهم همچنان ادامه دارد.

حادثه24- رئیس اداره محیط‌ زیست شاهرود با اعلام دستگیری فروشنده پوست تازه پلنگ در شاهرود گفت: تحقیقات از فرد متهم همچنان ادامه دارد.

علی‌اکبر قربانلو گفت: در پی گزارش واصله مبنی بر این که فردی در شاهرود  با شکار یک قلاده پلنگ (حیوان حمایت‌شده)  قصد فروش پوست آن‌ را دارد، با بررسی‌های نامحسوس و کار اطلاعاتی شخص فروشنده پوست، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی افزود: گروه کارشناسان اداره و مأموران یگان حفاظت منطقه شکار ممنوع تپال با همکاری عوامل نیروی انتظامی کلانتری مرکزی در سه گروه به‌صورت نامحسوس فرد متهم را زیر نظر قرار دادند.

  • جریمه ۱۲۰ میلیون تومانی در انتظار متخلف

رئیس اداره محیط زیست شاهرود ابراز داشت: مأموران با تعقیب متهم که در حال بردن پوست برای فروش از منزلش بود، در خیابان خلوت با رعایت مقررات و حقوق شهروندی به وی دستور توقف دادند که متأسفانه متهم به آن بی‌توجهی و اقدام به فرار کرد.

قربانلو با بیان این که در این مأموریت به خودروی سازمانی هم خسارت وارد شد، تصریح کرد: گروه بعدی اقدام به توقف فرد متواری کرد که متهم با مشاهده این که در محاصره قرار گرفته در نهایت تسلیم، دستگیر و به دستور قاضی بازداشت شد که در بازرسی از خودروی وی پوست پلنگ شکار شده تازه کشف و ضبط شد.

وی افزود: جریمه شکار پلنگ ۱۲۰ میلیون تومان است و علاوه بر آن نیز متخلف باید چند سال حبس را تحمل کند.

ارسال نظر