زمان مطالعه: 2 دقیقه

سقوط خونین کارگر جوان به عمق 6 متر در محل گودبرداری

کارگر 37 ساله ای به هنگام کار در محل ساختمان در دست احداث به علت نامعلومی به عمق 6 متری محل گودبرداری، سقوط کرد و روانه بیمارستان شد.
06 مرداد 1399
شناسه : 55137
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55137
459+
بالا
کارگر 37 ساله ای به هنگام کار در محل ساختمان در دست احداث به علت نامعلومی به عمق 6 متری محل گودبرداری، سقوط کرد و روانه بیمارستان شد.

 حادثه 24 - کارگر 37 ساله ای به هنگام کار در محل ساختمان در دست احداث به علت نامعلومی به عمق 6 متری محل گودبرداری، سقوط کرد و روانه بیمارستان شد.

با اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر سقوط شخصی به درون زمین گود برداری شده در ساعت 11:30 دقیقه روز گذشته، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 27 و نیز گروه امداد ونجات 18 این سازمان را به محل حادثه واقع در بلوار آیت الله کاشانی، خیابان پیامبر، کوچه چهارم شرقی اعزام کرد.

ابراهیم نادرپور رئیس ایستگاه 27 آتش نشانی تهران در این باره گفت: مرد 37 ساله ای در محل احداث یک ساختمان در حال ساخت مشغول کار بود که ناگهان به دلیل نامعلومی از ارتفاع 6 متری به درون زمین گودبرداری شده، سقوط کرد.

وی با اشاره به مصدومیت این مرد از ناحیه هر دو دست و پا و صورت، تصریح کرد: آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی، وارد محل حادثه شدند و پس از رسیدن به مصدوم، با استفاده از تجهیزات نجات، وی را با هماهنگی عوامل اورژانس از کف زمین گودبرداری شده به بالا و سطح زمین منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند تا سریعا به بیمارستان انتقال یابد.

نادرپور علت بروز این حادثه را از طرف کارشناسان آتش نشانی و نیروی انتظامی منطقه در حال بررسی ذکر کرد و افزود: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، تذکرات ایمنی لازم را به مدیر کارگاه ارائه کردند

ارسال نظر