زمان مطالعه: 3 دقیقه

تصادف سه خودرو در تونل توحید + جزئیات

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف جزئی سه خودرو در تونل توحید خبر داد.
05 مرداد 1399
شناسه : 55076
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55076
1594+
بالا
رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف جزئی سه خودرو در تونل توحید خبر داد.

 حادثه 24 - رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف جزئی سه خودرو در تونل توحید خبر داد.

سرهنگ محمد رازقی در این باره گفت: حوالی ساعت 16 امروز سه دستگاه خودرو سواری شامل سوزوکی، مگان و ال90 در مسیر جنوب به شمال ورودی تونل توحید در حال حرکت بودند که با یکدیگر تصادف کردند.

وی با بیان اینکه این تصادف منجر به خسارت به این خودروها شد، گفت: علت قطعی این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است و به نظر می رسد که بی دقتی و بی توجهی به مسیر مقابل یکی از دلایل آن بوده باشد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: این حادثه مورد مصدوم نداشت و تنها برای دقایقی منجر به افزایش حجم ترافیک در مسیر جنوب به شمال تونل توحید و بخش هایی از بزرگراه نواب شد که بلافاصله با حضور عوامل پلیس مسیر بازگشایی شد و در حال حاضر تردد بدون مشکل خاصی در این تونل در حال انجام است.

سرهنگ محمد رازقی در باره خاموشی در تونل توحیدگفت: حوالی ساعت 16 امروز به دلیل بروز نقص فنی در سیستم روشنایی تونل توحید برای دقایقی سیستم روشنایی تونل دچار خاموشی شد که بلافاصله با اقدامات انجام شده مشکل حل شد و در حال حاضر تردد در تونل توحید در حال انجام است.

 وی با بیان اینکه خاموشی در تونل توحید تنها مربوط به سیستم روشنایی بود، گفت: برای سیستم های پایش تصویری، نظارتی و ثبت تخلفات تونل مشکلی ایجاد نشد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: یکی از دلایلی که همواره تاکید می شود تا رانندگان در تونل های شهری و بین شهری چراغ های خودروی خود را روشن نگه دارند احتمال بروز چنین مواردی است، از این رو بار دیگر از رانندگان وسایل نقلیه می خواهم که پس از ورود به خودرو چراغ وسیله نقلیه خود را روشن کنند.

ارسال نظر