زمان مطالعه: 9 دقیقه

در جستجوی قاتل نقابدار مشهدی/ تیراندازی با وینچستر

به‌دنبال قتل مرد جوانی در مقابل خانه‌اش در مشهد به ضرب گلوله وینچستر، تحقیقات پلیسی-قضایی برای دستگیری عامل این جنایت هولناک آغاز شده است.
05 مرداد 1399
شناسه : 55053
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55053
2096+
بالا
به‌دنبال قتل مرد جوانی در مقابل خانه‌اش در مشهد به ضرب گلوله وینچستر، تحقیقات پلیسی-قضایی برای دستگیری عامل این جنایت هولناک آغاز شده است.

حادثه24- به‌دنبال قتل مرد جوانی در مقابل خانه‌اش در مشهد به ضرب گلوله وینچستر، تحقیقات پلیسی-قضایی برای دستگیری عامل این جنایت هولناک آغاز شده است.حدود ساعت 2بامداد دیروز صدای شلیک گلوله سکوت شهرک باهنر مشهد را در هم شکست. همسایه‌ها همزمان صدای جیغ و فریاد زن جوانی را شنیدند و وقتی از خانه‌هایشان خارج شدند با پیکر غرق در خون مرد همسایه‌ مواجه شدند که روی زمین افتاده بود. این مرد جوان با کمک اورژانس به بیمارستان منتقل شد، اما شدت جراحاتش به حدی بود که جانش را از دست داد.
با گزارش ماجرا به قاضی کاظم‌ میرزایی، کشیک جنایی مشهد، تیم‌ جنایی راهی محل حادثه شدند. همسر مقتول تنها شاهد حادثه بود که به‌خاطر مرگ شوهرش بی‌تابی می‌کرد. او کمی که آرام شد در تشریح ماجرا، گفت: ساعت حول و حوش 2بامداد بود و ما در خواب بودیم که ناگهان صدای وحشتناکی شنیدیم. فردی محکم به در می‌کوبید و دست‌بردار نبود. نگران شده بودم و شوهرم بلند شد که به مقابل در برود. فرد ناشناس همچنان به در می‌کوبید و به‌نظر می‌رسید که عصبانی است. شوهرم از حیاط عبور کرد و به مقابل در رفت و آن را باز کرد. از دور دیدم که به محض باز شدن در، مردی که با شال صورتش را پوشانده بود، دستش را روی در گذاشت و شوهرم را هل داد. شوهرم با دیدن او تلاش کرد که در را ببندد، اما آن مرد با لگد در را باز کرد و بعد لوله‌ اسلحه‌ای را که در دست داشت به طرف شوهرم گرفت و شلیک کرد و پس از آن هم پا به فرار گذاشت.
زن جوان گفت: سراسیمه خودم را به مقابل در رساندم، اما از مرد نقابدار خبری نبود و همسایه‌ها که آمدند، اورژانس را خبر کردند، اما خیلی دیر شده بود.
ماموران در بررسی صحنه جنایت متوجه شدند که قاتل برای ارتکاب این جنایت از سلاح وینچستر استفاده کرده است. از سوی دیگر به‌نظر می‌رسید که انگیزه این جنایت انتقام‌جویی بوده است، اما همسر مقتول می‌گفت که شوهرش با کسی اختلاف نداشته و در روزهای گذشته نیز کسی او را تهدید نمی‌کرده است. در این شرایط، جسد مقتول به دستور قاضی میرزایی به پزشکی‌قانونی منتقل شد و تیمی از کارآگاهان جنایی ماموریت یافتند در بررسی‌های تخصصی عامل این جنایت هولناک را شناسایی و دستگیر کنند.

ارسال نظر