زمان مطالعه: 2 دقیقه

اعترافات دختر جوان به قتل پسری در چاه

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: یک دختر 20 ساله که پسر جوانی را با انداختن به چاه، کشته است، دستگیر شد.
04 مرداد 1399
شناسه : 55016
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/55016
1557+
بالا
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: یک دختر 20 ساله که پسر جوانی را با انداختن به چاه، کشته است، دستگیر شد.

حادثه 24 - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: یک دختر 20 ساله که پسر جوانی را با انداختن به چاه، کشته است، دستگیر شد.

سرهنگ کاووس محمدی شنبه 4 مرداد گفت: هفته گذشته در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110جهرم، خبر فقدانی پسر جوانی به ماموران گزارش شد.

محمدی ادامه داد: ماموران بلافاصله موضوع پیدایش فرد را دردستور کارقرارداده و با اقدامات فنی و تخصصی توانستند دختر20 ساله ای که اهل یکی از روستاهای شهرستان جهرم بود و در آخرین لحظات با فرد مورد نظر در ارتباط تلفنی بوده است را شناسایی و تحت نظر قرار دهند.

معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: فرد دستگیرشده در مواجه با اسناد و مدارک موجود، لب به اعتراف گشود و گفت مدتی قبل با پسری جوان آشنا شدم و به اتفاق هم برای صحبت بر سرموضوعی با هم به اطراف شهرستان لارستان سفر کردیم.

وی افزود: دختر جوان در تحقیقات فنی اقرار کرد بر اثر شدت اختلافات با یکدیگر درگیر شدیم و ناگهان به علت عدم کنترل خشم او را درون چاهی که کنارمان بود، انداختم.

 محمدی محل وقوع این قتل را بخش جویم از توابع شهرستان لارستان اعلام و اضافه کرد: ماموران پلیس به همراه سایر عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شده و جسد پسر جوان را از چاه مورد نظر خارج کردند.

معاون اجتماعی انتظامی فارس خاطرنشان کرد: جسد متوفی به پزشکی قانونی انتقال یافت و پرونده به همراه متهمه تحویل مراجع قضایی شده است.

ارسال نظر