زمان مطالعه: 3 دقیقه

جزئیات تجاوز گروهی 10 نفر به دختر ۱۸ ساله

ده نفر از ۱۱ مردی که متهم به تجاوز گروهی به دختری 18 ساله هستند با رای دادگاه به حبس محکوم شدند.
03 مرداد 1399
شناسه : 54971
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/54971
610+
بالا
ده نفر از ۱۱ مردی که متهم به تجاوز گروهی به دختری 18 ساله هستند با رای دادگاه به حبس محکوم شدند.

حادثه 24 - ده نفر از ۱۱ مردی که متهم به تجاوز گروهی به دختری 18 ساله هستند با رای دادگاه به حبس محکوم شدند.

یک دادگاه منطقه‌ای آلمان روز پنجشنبه ۲۳ ژوئیه (۲ مرداد) حکم تا پنج سال و نیم زندان را به این مردان متهم به تجاوز گروهی به یک زن ۱۸ ساله، ابلاغ کرد.

طولانی‌ترین مجازات زندان از سوی دادگاه فرایبورگ به عامل اصلی این جرم ابلاغ شد در حالی که هفت مرد حکم زندان بین سه تا چهار سال گرفتند.

دو متهم دیگر به‌دلیل کمک نکردن به قربانی، به چهار و شش ماه حبس تعلیقی محکوم شدند. یک فرد دیگر نیز از حضور و دخالت در این تجاوز گروهی تبرئه شد.

این مردان در نزدیکی یک دیسکو به این زن به مدت دو ساعت تجاوز کردند. زن قربانی این تجاوز گروهی به خاطر مصرف الکل و قرص اکستازی در شرایط مناسبی قرار نداشت. متهمان در دادگاه ادعا کرده بودند که این رابطه با موافقت و رضایت زن انجام گرفته است.

تنها یک نفر از آن‌ها، پاسپورت آلمانی دارد و در زمان جرم این افراد بین ۱۸ تا ۳۰ سال سن داشتند. هشت نفر از متهمان سوری هستند. همین موضوع باعث شد تا پوپولیست‌های مخالف سیاست‌های مهاجرتی، استدلال‌های ضدمهاجرتی خود را پیش ببرند.

با این حال، ماتین هورن، شهردار فرایبورگ، پیش از صدور حکم، رفتار ساکنان این شهر را به دلیل عقلانیتی که به خرج دادند ستود. وی روز پنجشنبه به یک رسانه محلی گفت: «فکر می‌کنم فرایبورگ واکنش تحسین‌برانگیزی نشان داده است.»

وی از «اکثریت ساکنان فرایبورگ» که مقابل کسانیکه غیرآلمانی‌ها را هدف قرار داده بودند، واکنش نشان دادند تشکر کرد.

وی افزود: «این درست و مهم بود که فرایبورگ، به‌عنوان یک شهر جهانی در این رابطه موضع گرفت یعنی هم خواستار مجازات عاملان طبق قانون شد و همزمان اکثریت فاصله خود را از پوپولیست‌ها نشان دادند.»

ارسال نظر