زمان مطالعه: 2 دقیقه

دستبند پلیس امنیت اقتصادی بر دستان 30 دلال ارزی تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۳۰ نفر از دلالان ارزی خبر داد.
01 مرداد 1399
شناسه : 54910
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/54910
626+
بالا
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۳۰ نفر از دلالان ارزی خبر داد.

حادثه24- رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۳۰ نفر از دلالان ارزی خبر داد.

سرهنگ علی ولی پور در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: به دنبال نابسامانی بازار ارز و به تبع آن بروز نوسانات و افزایش قیمت ارز در روز‌های اخیر، فعالیت اخلالگران و دلالان ارزی به ویژه در برخی از مناطق شهر تهران که با پوشش‌های مختلف به صورت غیرقانونی خرید و فروش ارز می‌کردند، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برابر مصوبه شورای امنیت کشور و بر اساس تصمیم شورای عالی هماهنگی اقتصادی، خرید و فروش هرگونه ارز در خارج از بانک‌های عامل و صرافی‌های مجاز ممنوع است، عملیات مبارزه با اخلالگران بازار ارز در طرح عملیاتی انجام شد.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این عملیات یک روزه مبارزه با اخلالگران ارزی، چند مرحله کار اطلاعاتی، مستندسازی و شناسایی دلالان توسط کارآگاهان معاونت مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس با همکاری ماموران یگان امداد اجرا شد و در نهایت ۳۰ نفر از دلالان ارزی دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اینکه با دستور قضائی، بازرسی از مخفیگاه متهمان در دستور کار قرار گرفت، بیان داشت: در بازرسی از این مکان‌ها ۲۷۴ هزار و ۶۳۰ دلار، ۳۷ هزار و ۲۵۰ یورو، ۹ هزار و ۱۴۰ لیر ترکیه، یک هزار و ۳۵۰ پوند و یک هزار و ۱۲ درهم و... به علاوه ۱۰ دستگاه پایانه فروش کشف شد.

ارسال نظر