زمان مطالعه: 3 دقیقه

دوربین مداربسته راز تصادف مرگبار در شرق تهران را فاش کرد

مردی که در جریان اختلاف با پسر جوانی او را در جریان تصادف عمدی به قتل رسانده و متواری بود تسلیم پلیس شد. وی مدعی است ناخواسته با آن جوان تصادف کرده و باعث مرگ وی شده است و قاتل نیست.
01 مرداد 1399
شناسه : 54881
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/54881
732+
بالا
مردی که در جریان اختلاف با پسر جوانی او را در جریان تصادف عمدی به قتل رسانده و متواری بود تسلیم پلیس شد. وی مدعی است ناخواسته با آن جوان تصادف کرده و باعث مرگ وی شده است و قاتل نیست.

حادثه24- مردی که در جریان اختلاف با پسر جوانی او را در جریان تصادف عمدی به قتل رسانده و متواری بود تسلیم پلیس شد. وی مدعی است ناخواسته با آن جوان تصادف کرده و باعث مرگ وی شده است و قاتل نیست.

اولین شب خرداد امسال ماموران هنگام گشتزنی در مرکز تهران به سه جوان موتورسوار مشکوک شدند. راکب موتور با مشاهده پلیس به‌سرعت از محل دور شد و ماموران موفق به دستگیری آنها نشدند. این در حالی بود که سه موتور سوار به محله‌ای در شرق تهران رفتند و در آنجا به‌شدت با خودروی زانتیایی برخورد کردند. بررسی دوربین‌های مداربسته نشان داد، این تصادف عمدی بوده است.

جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که بعد از 20 روز یکی از موتورسواران بر اثر شدت جراحات فوت کرد. پرونده‌ای نزد رحیم دشتبان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و پلیس همچنان در جست‌وجوی متهم به قتل فراری بود تا این‌که او دو روز پیش وقتی همه راه‌های فرار را روی خود بسته دید، به اداره دهم پلیس آگاهی تهران رفت و تسلیم شد، اما مدعی بود تصادف عمدی نبوده است.

متهم در تحقیقات گفت: من کارم دستفروشی است و آن شب خودروی زانتیا که متعلق به خانواده عمه‌ام بود را امانت گرفتم تا با آن نزد دوستم بروم. در شرق تهران در حرکت بودم که در تاریکی شب متوجه موتورسواران نشدم و با آنها ناخواسته تصادف کردم. ترسیدم و فرار کردم.

از سوی دیگر با توجه به فرار سه موتور‌سوار از دست پلیس و کشف قمه و چاقو از همراه مقتول، ماموران احتمال می‌دهند آنها دست به سرقت و زورگیری زده باشند که در حال تحقیق در این باره هستند.

همچنین در تحقیقات بعدی متوجه شدند متهم پرونده با مقتول از چند ماه پیش در ارتباط با ضرب و جرح پرونده داشته‌اند و از او کینه به دل داشته و حتی حکم ممنوع‌الخروجی برایشان صادر شده بود و دوربین‌های مداربسته نیز عمدی بودن تصادف مرگبار را تایید می‌کنند.

 
ارسال نظر