زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیدا شدن جسد دو گردشگر در رودخانه سزار درود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از پیدا شدن و بیرون کشیدن جسد بی‌جان دو گردشگر در رودخانه سزاردورود خبر داد.
30 تیر 1399
شناسه : 54776
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/54776
1119+
بالا
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از پیدا شدن و بیرون کشیدن جسد بی‌جان دو گردشگر در رودخانه سزاردورود خبر داد.

حادثه24- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از پیدا شدن و بیرون کشیدن جسد بی‌جان دو گردشگر در رودخانه سزاردورود خبر داد.

صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: پنج گردشگر اراکی به همراه یک نفر راهنما روز جمعه به قصد کوهپیمایی و بازدید از آبشار بیشه رفته بودند در مسیر پل ۵۰۱ دو نفر از گروه جدا می‌شوند، که طبق شواهد احتمال غرق شدن آنها در رودخانه سزار مشهود شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهار داشت با تلاش بی‌وقفه تیم غواصی هلال احمر شعبه دورود و واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان میثم دلیخون ۲۵ ساله که برای گردش به آبشار بیشه رفته بود از آب بیرون کشیده شد. احتمال غرق شدگی نفر دوم افزایش یافت، در سومین روز جستجو در کنار رودخانه سزار پیکر بی‌جان این جوان از آب بیرون کشیده شد.

رضایی تشریح کرد: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر لرستان عملیات جستجو و نجات برای پیدا کردن نفر دوم را از سر گرفته که پس از ۳ روز تلاش متاسفانه جسد نفر دوم بنام علیرضا میرزایی از اهالی شهر اراک به سطح آب آمده بود، توسط عوامل امدادی از آب بیرون کشیده و توسط بسکت به ارتفاع بالای سطح رودخانه انتقال داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان خطاب به گردشگران خاطرنشان کرد: در این ایام گردشگران از ورود بی مهابا به آبها و دریاچه های سطح استان خودداری کنند و با سهل انگاری جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

 
ارسال نظر