زمان مطالعه: 2 دقیقه

برخورد مرگبار موتورسیکلت با جدول در خیابان فرجام

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف مرگبار یک دستگاه موتورسیکلت با جدول کناری خیابان محله فرجام در شرق پایتخت به علت سرعت غیرمجاز خبر داد.
29 تیر 1399
شناسه : 54719
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/54719
1486+
بالا
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف مرگبار یک دستگاه موتورسیکلت با جدول کناری خیابان محله فرجام در شرق پایتخت به علت سرعت غیرمجاز خبر داد.

حادثه24- رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف مرگبار یک دستگاه موتورسیکلت با جدول کناری خیابان محله فرجام در شرق پایتخت به علت سرعت غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی روز یکشنبه درباره جزئیات این تصادف به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۵ امروز یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر شرق به غرب خیابان فرجام ورودی بزرگراه شهید باقری در حرکت بود که به علت عدم توانایی در کنترل این موتورسیکلت با جدول کناری خیابان برخورد کرد.

وی افزود: بر اثر شدت برخورد راننده موتورسیکلت که جوانی ۲۴ ساله بود جان باخت.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: دیگر سرنشین این موتورسیکلت نیز که جوانی ۱۷ ساله بود بدلیل مصدومیت توسط عوامل اورژانس روانه بیمارستان شد.

وی به رانندگان موتورسیکلت توصیه کرد که به هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند و به هنگام رسیدن به تقاطع و دوربرگردان ها با کاهش سرعت خود از این امکان پرخطر عبور کنند.

به گفته سرهنگ مومنی، بهتر است رانندگان وسائل نقلیه با سرعتی مناسب در سطح معابر شهر تهران حرکت کنند که در صورت مشاهده خطر بتوانند به راحتی وسیله خود را کنترل کنند، تا شاهد چنین حوادث رانندگی نباشیم.

وی خاطرنشان کرد: تردد روزانه موتورسیکلت در تهران بیش از ۲ میلیون است و برخی از رانندگان موتورسیکلت بدون توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی در معابر شهر حرکت می کنند و در مجموع ٨۴ درصد از تصادف‌های فوتی پایتخت، عابران پیاده و موتورسیکت‌ها هستند.

ارسال نظر