زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلیس فتا به گیمرها هشدار داد

سرهنگ رجبی گفت: کاربرانی که قصد فروش اکانت بازی خود را دارند، تا زمان دریافت وجه، از واگذاری اکانت به دیگری اجتناب کنند.
29 تیر 1399
شناسه : 54715
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/54715
458+
بالا
سرهنگ رجبی گفت: کاربرانی که قصد فروش اکانت بازی خود را دارند، تا زمان دریافت وجه، از واگذاری اکانت به دیگری اجتناب کنند.

حادثه24- سرهنگ رجبی گفت: کاربرانی که قصد فروش اکانت بازی خود را دارند، تا زمان دریافت وجه، از واگذاری اکانت به دیگری اجتناب کنند.

سرهنگ علی محمد رجبی رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم رایانه‌ای پلیس فتا ناجا گفت: امروزه خرید و فروش اکانت بازی‌های رایانه‌ای در فضای مجازی به کاری عادی تبدیل شده است.

وی افزود: برخی از کاربران با رساندن بازی به مراحل بالا به فروش اکانت آن اقدام می‌کنند، اما در این میان افراد سودجو با سوءاستفاده از این موضوع دست به کلاهبرداری زده و پس از دریافت وجه از تحویل دادن اکانت بازی خودداری می‌کنند.

سرهنگ رجبی تصریح کرد: جوانان که بیشترین کاربران بازی‌های آنلاین هستند، باید در هنگام تحویل پول به فروشنده، رمز عبور اکانت بازی را تحویل بگیرند و به سرعت تمامی مشخصات را تغییر دهند، پس از تغییر رمز، اکانت را در گوشی خود سینک (Sync) کنند و بازی را در تلفن همراه خود اجرا و پس از راه‌اندازی اکانت بازی، از آن خارج شوند و در ادامه وارد Google Setting شوند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا ناجا گفت: به کاربرانی که قصد فروش اکانت بازی خود را دارند، توصیه می‌کنیم تا زمان دریافت وجه مورد توافق، از واگذاری اکانت خود به دیگری اجتناب کنند.

ارسال نظر