زمان مطالعه: 2 دقیقه

قطع ناگهانی عصر جدید با دلایل نامعلوم

برنامه عصر جدید شنبه شب در شرایطی که فقط اجرای دو نفر از شرکت کنندگان پخش شده بود بنا به دلایلی نامعلوم به طور ناگهانی قطع شد.
29 تیر 1399
شناسه : 54699
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/54699
2723+
بالا
برنامه عصر جدید شنبه شب در شرایطی که فقط اجرای دو نفر از شرکت کنندگان پخش شده بود بنا به دلایلی نامعلوم به طور ناگهانی قطع شد.

حادثه 24 - برنامه عصر جدید شنبه شب در شرایطی که فقط اجرای دو نفر از شرکت کنندگان پخش شده بود بنا به دلایلی نامعلوم به طور ناگهانی قطع شد.

به گزارش حادثه 24، فراز و فرودها در خصوص برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی همچنان ادامه دارد. در دور تازه از پخش این برنامه شنبه شب پس از پخش اجرای دو نفر از شرکت کنندگان در مرحله دوم که اولی به اجرای برنامه تیراندازی و دومی به اجرای خواننده ای نوجوان اختصاص داشت به طور ناگهانی پخش برنامه متوقف شد. بینندگان این برنامه شاهد این بودند که بعد از این دو اجرا پخش شبکه سه ابتدا به معرفی برنامه های روتین شبکه پرداخت و بعد از چند دقیقه سردرگمی ناگهان برنامه استوا روی آنتن رفت و علت نیمه تمام ماندن عصر جدید مشخص نشد.

قطع برنامه احسان علیخانی در شرایطی اتفاق افتاد که این روزها حاشیه های زیادی در خصوص این برنامه شنیده می شود. از قطع همکاری رویا نونهالی با این برنامه گرفته تا تذکر جدی به دو نفر از داوران. روز شنبه خبری در خصوص توبیخ داوران عصر جدید منتشر شد. بر اساس این خبر دو نفر از داوران این برنامه به دلیل حمایت از هشتک اعدام نکنید از سوی مدیر شبکه سه تذکر دریافت و پست‌های خود در اینستاگرام را حذف کردند.

حالا باید منتظر ماند و دید از سوی مسئولان صدا و سیما چه دلیلی برای قطع ناگهانی این برنامه اعلام می شود.

ارسال نظر