زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ دلخراش راننده کامیون در جاده جاجرود

برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه کامیون پارک شده در جاده جاجرود، مرگ یکی از رانندگان را رقم زد.
28 تیر 1399
شناسه : 54679
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/54679
1276+
بالا
برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه کامیون پارک شده در جاده جاجرود، مرگ یکی از رانندگان را رقم زد.

حادثه24- برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه کامیون پارک شده در جاده جاجرود، مرگ یکی از رانندگان را رقم زد.

پس از برخورد دو دستگاه کامیون با یکدیگر رانندگان شاهد این حادثه با سامانه ی 125 تماس گرفتند و این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 06:45 دقیقه صبح دیروز با به صدا درآوردن زنگ ایستگاه 26 آتش نشانان را برای امدادرسانی روانه ی محل کرد.
امیر مدنی فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره چگونگی بروز این حادثه گفت: یک دستگاه کامیون بنز پس از برخورد با یک دستگاه کامیون دیگر که در جاده جاجرود پارک و در حال تعمیر بود برخورد کرده و منجر به گرفتار شدن راننده خودروی کامیونی که در حال تعمیر بود شد.
وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه با بکارگیری تجهیزات ویژه نجات، راننده را از زیر کامیون خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
مدنی تصریح کرد: شدت این حادثه به قدری بود که راننده کامیون در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داد و عوامل اور‍‍‍ژانس نیز پس از انجام معاینات مورد لزوم، فوت او را تائید کرد.
وی گفت: هر دو کامیون به وسیله جرثقیل به محل امن منتقل شدند و درادامه هم آتش نشانان برای ایمن سازی جاده و بازگشایی مسیر عبور خودروها، سطح جاده شستشو و پاکسازی شد.
گفتنی است: علت وقوع این حادثه توسط پلیس راهور منطقه در دست بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر