زمان مطالعه: 2 دقیقه

پایان کار جاعل برند شرکت معروف دستمال کاغذی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری فردی که اقدام به جعل برند یک شرکت معتبر تولید دستمال توالت برای فروش بیشتر کرده بود در این شهرستان خبر داد.
25 تیر 1399
شناسه : 44561
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/44561
525+
بالا
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری فردی که اقدام به جعل برند یک شرکت معتبر تولید دستمال توالت برای فروش بیشتر کرده بود در این شهرستان خبر داد.

حادثه24- فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری فردی که اقدام به جعل برند یک شرکت معتبر تولید دستمال توالت برای فروش بیشتر کرده بود در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ مسعود وحیدی اظهارکرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به جعل برند یک شرکت معتبر تولید دستمال توالت کرده است، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، وی افزود: با بررسی موضوع مشخص شد که این فرد مدتی را در شهرک صنعتی بیدک در بجنورد مشغول تولید دستمال کاغذی بوده که بعد از اتمام تاریخ انقضای پروانه کسب، هیچ اقدامی برای تمدید نکرده و با نقل مکان به شهرک صنعتی شیروان مجددا اقدام به تولید دستمال توالت می کند.

وی با اشاره به اینکه این فرد نه تنها برای تمدید تاریخ پروانه کسب اقدامی نکرده بود، بلکه برند یک شرکت معتبر تولید دستمال توالت را نیز جعل و اقدام به فروش می کرده، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی و با همکاری سازمان غذا و دارو محل مورد نظر شناسایی و در نهایت پلمب شد.

وحیدی با بیان اینکه فرد خاطی نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: تحقیقات در خصوص این موضوع کماکان ادامه دارد.

ارسال نظر