زمان مطالعه: 1 دقیقه

انفجار در غرب تهران؛ خبری که تکذیب شد

بامداد امروز (جمعه) برخی منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در غرب تهران خبر دادند اما تازه ترین اظهارات مسئولان شهر قدس نشان می دهد هیچ حادثه ای در این منطقه اتفاق نیفتاده است.
20 تیر 1399
شناسه : 34293
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/34293
865+
بالا
بامداد امروز (جمعه) برخی منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در غرب تهران خبر دادند اما تازه ترین اظهارات مسئولان شهر قدس نشان می دهد هیچ حادثه ای در این منطقه اتفاق نیفتاده است.

حادثه 24 - بامداد امروز (جمعه) برخی منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در غرب تهران خبر دادند اما تازه ترین اظهارات مسئولان شهر قدس نشان می دهد هیچ حادثه ای در این منطقه اتفاق نیفتاده است.

حوالی ساعت 2 بامداد خبرگزاری مهر از شنیده شدن صدای انفجار در غرب تهران خبر داد. براساس این خبر، برخی کاربران فضای مجازی از شنیده شدن صدای انفجار در غرب استان تهران و مناطق گرمدره و شهر قدس خبر دادند. این کاربران همچنین از قطع برق شهرقدس خبر داده بودند اما به درستی معلوم نبود که چه اتفاقی رخ داده است. 

 

09:32

با وجود اینکه تا صبح هیج منبع موثقی درباره این خبر واکنش نشان نداده بود، اما صبح امروز (جمعه) فرماندار قدس با تکذیب وقوع انفجار در شهرقدس و گرمدره، گفت: خبرهای منتشر شده شایعه بوده است.

لیلا واثقی به فارس گفت: هیچ انفجاری در شهرقدس و حتی گرمدره اتفاق نیفتاده و قطعی برق مربوط به روبروی بیمارستان ۱۲ بهمن در ساعت ۲۲ شب گذشته به مدت ۵ دقیقه بوده است.

وی افزود: هیچ یک از نهادهای امنیتی صدای انفجار را در قدس و گرمدره تایید نمی‌کنند و خبرهای منتشر شده شایعه بوده است.

 

09:36

از سوی دیگر نماینده مردم شهریار و شهر قدس در مجلس یازدهم تاکید کرد که شب گذشته هیچ گونه انفجاری در این منطقه رخ نداده و فقط به سبب فعالیت اداره برق قطعی برق در شهرستان قدس داشته‌ایم.

 حسین حق‌وردی درخصوص برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی از کاربران مبنی بر وقوع انفجار در منطقه غرب استان تهران و شهر قدس، به ایسنا گفت: در منطقه شهر قدس، شهریار و ملارد که حوزه انتخابیه بنده است هیچ‌گونه انفجاری نداشته‌ایم.

وی در ادامه تاکید کرد: در محدوده شهرستان‌های غرب استان تهران یعنی قدس و ملارد و شهریار هیچ گونه حادثه‌ای ناشی از انفجار در شب گذشته نداشته ایم.

نماینده مردم شهریار و ملارد و شهر قدس در مجلس یازدهم تصریح کرد: شب گذشته فقط در شهرستان قدس قطعی برق داشتیم که به سبب فعالیت های دوستان اداره برق بوده است.

 

در دو هفته اخیر دست کم دو انفجار خبرساز شده است. اولین حادثه به بامداد جمعه، ششم تیر  ماه بر می گردد که نور حاصل از انفجاری شدید در شرق تهران دیده شد. ساعتی بعد اعلام شد که انفجار در مخزن‌های گاز در حوالی پارچین علت وقوع این حادثه بوده است.انتشار اخباری از وقوع انفجار در شرق تهران/ «رویداد در دست بررسی است»

در دومین حادثه که بامداد پنجشنبه، دوازدهم تیر اتفاق افتاد، ساختمانی در نطنز دچار سانحه شد. شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد علت انفجار به طور دقیق مشخص شده اما به دلایل امنیتی جزئیات آن بعدا اعلام خواهد شد.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر