زمان مطالعه: 2 دقیقه

کانتینرهای مخصوص شکنجه در مرز هلند و بلژیک

مقام‌های هلندی یک مکان مخفی در کانتینرهای کشتی کشف کرده‌اند که ظاهرا برای شکنجه مورد استفاده قرار می‌گرفته است.
18 تیر 1399
شناسه : 34223
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/34223
576+
بالا
مقام‌های هلندی یک مکان مخفی در کانتینرهای کشتی کشف کرده‌اند که ظاهرا برای شکنجه مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

حادثه24- مقام‌های هلندی یک مکان مخفی در کانتینرهای کشتی کشف کرده‌اند که ظاهرا برای شکنجه مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

دفتر دادستان ملی هلند با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: مقام های رسمی یک مکان مخفی در داخل کانتینرهای کشتی را کشف کرده‌اند که ظاهرا محلی برای شکنجه بوده است.

بر اساس این گزارش، این مکان مخفی پر از ابزار و وسائل لازم برای شکنجه بوده است. ماموران پلیس 22 ژوئن به این مکان مخفی در شهر ووسه پلانتاژ واقع در مرز هلند و بلژیک یورش برده‌اند و 6 نفر را به اتهام آدم ربایی و گروگانگیری بازداشت کرده‌اند.

ماموران پلیس 6 کانتینر را کشف کرده‌اند که تبدیل به سلول های زندان شده بود.

در بیانیه دفتر دادستان ملی هلند آمده است: در هر یک از این سلول ها، دستبندهایی به کف و سقف نصب شده است تا شکنجه گران بتوانند قربانیان خود را به صورت ایستاده و در حالی که دست های آنها باز است، نگهداری کنند.

این کانتینرها مجهز به دوربین های مدار بسته و کنترل از راه دور بوده است. ماموران پلیس همچنین چندین دستگاه خودروی مسروقه، 7 قبضه سلاح کمری کشف کرده‌اند. در مجموع 25 قبضه سلاح از افراد مظنون کشف و ضبط شده است.

مقام های هلندی اعلام کردند که تحقیقات درباره این پرونده از آوریل آغاز شده و ماموران پلیس با دسترسی به متن پیام های رد و بدل شده بین اعضای این گروه، تحقیقات گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند.

ارسال نظر