زمان مطالعه: 1 دقیقه

سارق لوله‌های شرکت نفت به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری سارق به همراه ۴ تن و ۵۰۰ کیلو گرم لوله های مسروقه شرکت نفت در این شهرستان خبر داد.
17 تیر 1399
شناسه : 34169
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/34169
452+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری سارق به همراه ۴ تن و ۵۰۰ کیلو گرم لوله های مسروقه شرکت نفت در این شهرستان خبر داد.

حادثه24- فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری سارق به همراه ۴ تن و ۵۰۰ کیلو گرم لوله های مسروقه شرکت نفت در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی گچساران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوله های شرکت نفت در این شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کارمأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سید محمد موسوی افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند با همکاری حراست و نماینده حقوقی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حوزه استحفاظی، سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

موسوی اضافه کرد: متهم در بازجویی های اولیه به چندین فقره سرقت لوله های شرکت نفت در سطح شهرستان گچساران اعتراف کرد و ۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم لوله از مخفیگاه او کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که در این رابطه نیز یک دستگاه خودروی وانت پیکان بار توقیف شد،ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان و خودرو نیز به پارکینگ انتقال داده شد.

ارسال نظر