زمان مطالعه: 1 دقیقه

بازداشت دختر یزدی به دلیل انتشار فیلم های غیراخلاقی در اینستاگرام

رئیس‌ پلیس فتا استان‌ یزد گفت: فردی ۱۵ساله که در پیج اینستاگرامی خود اقدام به پخش زنده مصادیق مجرمانه و مخالف با شئون اسلامی می‌کرد، دستگیر شد.
04 تیر 1399
شناسه : 33582
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/33582
729+
بالا
رئیس‌ پلیس فتا استان‌ یزد گفت: فردی ۱۵ساله که در پیج اینستاگرامی خود اقدام به پخش زنده مصادیق مجرمانه و مخالف با شئون اسلامی می‌کرد، دستگیر شد.

حادثه24- رئیس‌ پلیس فتا استان‌ یزد گفت: فردی ۱۵ساله که در پیج اینستاگرامی خود اقدام به پخش زنده مصادیق مجرمانه و مخالف با شئون اسلامی می‌کرد، دستگیر شد.

سرهنگ مرتضی ابوطالبی اظهار کرد: در پی رصد و پایش فضای مجازی، صفحه‌ای با موضوع انتشار محتوای غیراخلاقی در اینستاگرام شناسایی و در بررسی‌ها مشخص شد این پیج اقدام به پخش زنده مراسم و مهمانی‌هایی مخالف با شئون اسلامی در طول شبانه‌روز کرده است.

وی افزود:‌ دختر نوجوان ۱۵ ساله که همراه پدر و مادر خود بعد از احضار تلفنی به این پلیس فراخوانده شد، مدعی شد این اقدام را با هدف افزایش تعداد بازدیدکنندگان و کسب درآمد برای کمک به بهبود مشکلات مالی پدر انجام داده و به هیچ عنوان فکر نمی‌کرده اقدامش جرم باشد.

رئیس‌ پلیس فتا استان‌ یزد به والدین توصیه کرد بر فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی نظارت کنند. زیرا بارگزاری موارد مجرمانه با هر انگیزه‌ای  منجر به پیگرد قضایی می‌شود.

سرهنگ ابوطالبی از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک در فضای سایبر، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی اطلاع دهند.

ارسال نظر