زمان مطالعه: 2 دقیقه

واژگونی مرگبار اتوبوس کارکنان ایران خودرو در نیشابور

برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان شرکت ایران خودرو با کامیون خاور در کیلومتر ۲۰ جاده نیشابور- مشهد یک تن کشته و ۵ نفر مصدوم برجای گذاشت.
04 تیر 1399
شناسه : 33554
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/33554
1381+
بالا
برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان شرکت ایران خودرو با کامیون خاور در کیلومتر ۲۰ جاده نیشابور- مشهد یک تن کشته و ۵ نفر مصدوم برجای گذاشت.

حادثه24- برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان شرکت ایران خودرو با کامیون خاور در کیلومتر ۲۰ جاده نیشابور- مشهد یک تن کشته و ۵ نفر مصدوم برجای گذاشت.

‌جانشین فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت: ‌شب گذشته در این حادثه اتوبوس سرویس کارکنان ایران خودرو با 39 سرنشین بر اثر برخورد با خاور واژگون شد.

سرهنگ احسان بخش افزود: در این حادثه یک تن از سرنشینان اتوبوس به علت شدت جراحت وارده در صحنه حادثه فوت کرد.

وی گفت: علت این حادثه بی توجهی به جلو از سوی راننده اتوبوس بوده است.

همچنین  فرمانده پلیس راه شهرستان نیشابور گفت : حدود ساعت 23 شب گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان شرکت ایران خودرو خراسان در مسیر نیشابور به سمت شهرک صنعتی بینالود در حرکت بود که در محدوده شهر خرو با یک دستگاه خاور که در همین مسیر در حرکت بود برخورد که پس از این حادثه هر دو خودرو از مسیر خود منحرف و واژگون می گردند.

سرهنگ علی اکبر عرفانی مهر افزود : متاسفانه یک نفر از مسافران اتوبوس در محل حادثه فوت و مصدومان دیگر این حادثه توسط عوامل امدادی اورژانس و هلال احمر به بیمارستان های 22 بهمن و حکیم شهر ستان نیشابور منتقل که تنها 5 نفر از مصدومان که دچار شکستگی شده بودند بستری و سایر مصدومان بصورت سرپایی درمان و از بیمارستان ها ترخیص شدند.

با اعلام این حادثه 6 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 نیشابور، یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 مشهد، دو دستگاه آمبولانس هلال احمر و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

ارسال نظر