زمان مطالعه: 2 دقیقه

آتش سوزی کارگاه چوب بری در بزرگراه یاسینی

آتش سوزی در یک فضای کارگاهی با کاربری چوب بری، رنگ کاری چوب و کارگاه تزریق پلاستیک، سه ایستگاه آتش نشانی را به بزرگراه یاسینی کشاند.
02 تیر 1399
شناسه : 33489
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/33489
356+
بالا
آتش سوزی در یک فضای کارگاهی با کاربری چوب بری، رنگ کاری چوب و کارگاه تزریق پلاستیک، سه ایستگاه آتش نشانی را به بزرگراه یاسینی کشاند.

حادثه 24 - آتش سوزی در یک فضای کارگاهی با کاربری چوب بری، رنگ کاری چوب و کارگاه تزریق پلاستیک، سه ایستگاه آتش نشانی را به بزرگراه یاسینی کشاند.

به دنبال بروز این آتش سوزی وتماس شهروندان با سامانه 125 و درخواست کمک از آتش نشانی، بی درنگ با هماهنگی ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، نیروهای عملیات ایستگاه های 32 ،128 و 56 به همراه دو دستگاه خودروی تانکر آب از ایستگاههای 17، 19 و خودروی دستگاه تنفسی ایستگاه71، ساعت 11:30 ظهر روز گذشته به محل حادثه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یاسینی، خیابان بیمارستان لواسانی، خیابان دولتشاهی اعزام شدند.

یدالله مددی معاون منطقه شش عملیات آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت در این باره اظهار داشت: زمانی که به محل حادثه رسیدیم از سقف های شیروانی سوله دود  و شعله زیادی  به بیرون زبانه می کشید.

وی افزود: شدت آتش سوزی به حدی بود که امکان ورود نیروهای عملیاتی بدون تجهیزات و دستگاه های تنفسی وجود نداشت و حتی ورود آتش نشانان به فضای درون کارگاهها با  توجه به عدم وجود ایمنی در سازه های ساختمانی و از دست رفتن استحکام حداقلی آنها در اثر حرارت بالای محیط با ریسک بالایی همراه بود.

مددی خاطرنشان کرد: آتش نشانان بلافاصله با قطع برق و گاز ساختمان به ایمن سازی محل حادثه پرداختند و به موازات آن، با استفاده از تجهیزات انفرادی، دستگاه تنفسی و استفاده از چند بند لوله آبرسانی،  عملیات خود را برای مهار آتش سوزی آغاز کردند.

وی افزود: تعدد کارگاههای موجود در این سوله و وزش باد شدید در اطراف آن عملیات آتش نشانان را با کندی و دشواری شدید مواجه کرده بود که نیروها با تلاش و کوشش فراوان پس از 4 ساعت تلاش توانستند این آتش سوزی را کاملاً مهار و از سرایت به قسمتهای دیگر، جلوگیری کردند.

علت این آتش سوزی توسط کارشناسان در حال پیگیری است

ارسال نظر