زمان مطالعه: 2 دقیقه

قدرت نمایی با تخریب آمبولانس اورژانس

رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری دوتن از عاملان تخریب یک دستگاه آمبولانس مر کز اورژانس و شیشه‌های ایستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: شناسایی سایر متهمان ادامه دارد.
02 تیر 1399
شناسه : 33488
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/33488
502+
بالا
رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری دوتن از عاملان تخریب یک دستگاه آمبولانس مر کز اورژانس و شیشه‌های ایستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: شناسایی سایر متهمان ادامه دارد.

حادثه 24 - رییس پلیس امنیت عمومی پایتخت، از دستگیری دوتن از عاملان تخریب یک دستگاه آمبولانس مر کز اورژانس و شیشه‌های ایستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: شناسایی سایر متهمان ادامه دارد.

سردار علی ذوالقدری گفت: سی ام خرداد ماه خبری مبنی بر اینکه تعدادی موتور سوار جوان در جنوب غرب تهران محله عرب آباد حاضر و با استفاده از سلاح سرد شیشه‌های ایستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی آمبولانس در حال تردد را تخریب کرده اند دریافت شد و بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه خودروی آمبولانس متعلق به اورژانس تهران بوده، گفت: متهمان پیش از رسیدن گشت انتطامی پلیس امنیت عمومی از محل گریخته بودند و ماموران پس از حضور در نشانی اعلامی تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی عنوان داشت: در تحقیقات میدانی ۲ تن موتور سواران شناسایی شدند و در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه هر دو متهم در محله یافت آباد در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی شد.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی هر دو متهم در مخفیگاهشان دستگیر و به جرم ارتکابی در همان بازجوئی اولیه اقرار کردند.

سردار ذوالقدری با اشاره به اینکه هر دو متهم علت تخریب را قدرت نمایی اعلام کردند، افزود: دستگیری سایر متهمان پرونده در دستور کار قرار دارد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه پلیس، اجازه قدرت‌نمایی به افراد مخل نظم عمومی را نمی‌دهد، افزود: هر دو متهم برای گرفتن دستور قضائی به دادسرا معرفی و. کشف جزئیات پرونده همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر