زمان مطالعه: 2 دقیقه

برخورد شدید سه خودرو باعث واژگونی وانت پیکان شد

برخورد سه دستگاه خودرو با یکدیگر در خیابان فدائیان اسلام، واژگونی وانت پیکان را به همراه داشت.
02 تیر 1399
شناسه : 33468
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/33468
1073+
بالا
برخورد سه دستگاه خودرو با یکدیگر در خیابان فدائیان اسلام، واژگونی وانت پیکان را به همراه داشت.

حادثه24- برخورد سه دستگاه خودرو با یکدیگر در خیابان فدائیان اسلام، واژگونی وانت پیکان را به همراه داشت.

ساعت ۱۵:۳۲ دقیقه روز گذشته در پی برخورد شدید دو دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خودروی وانت با یکدیگر در مسیر شمال به جنوب خیابان فدائیان اسلام، نبش خیابان زنگنه، شاهدان حادثه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و از وقوع این حادثه خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۸۳ را به محل حادثه اعزام کرد.
عبدالله اسکندری فرمانده آتش‌نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵، یک دستگاه خودروی سواری سمند و یک دستگاه خودروی وانت پیکان به علت نامشخص پس از انحراف از مسیر اصلی با یکدیگر برخورد کرده بودند که در پی این برخورد خودروی وانت پیکان واژگون و خوشبختانه راننده ی خودرو قبل از رسیدن آتش‌نشانان توسط شهروندان از خودرو خارج شده بود.
وی افزود: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی، پس از قطع جریان برق هر سه خودرو ایمن سازی های اولیه را انجام دادند و پس از حضور خودروی جرثقیل در محل حادثه و بازگرداندن خودرو به حالت اولیه، محل حادثه را تحویل عوامل پلیس راهور دادند.
اسکندری خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و پاکسازی سطح خیابان از بقایای به جا مانده از این تصادف و تحویل خودرو ها به عوامل پلیس راهور به عملیات خود پایان دادند.

ارسال نظر