زمان مطالعه: 3 دقیقه

عملیات نجات گروگان 20ساله در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از نجات جوان ۲۰ ساله گلپایگانی از دست آدم ربایان در کاشان خبر داد.
26 خرداد 1399
شناسه : 33196
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/33196
525+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از نجات جوان ۲۰ ساله گلپایگانی از دست آدم ربایان در کاشان خبر داد.

حادثه24- فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از نجات جوان ۲۰ ساله گلپایگانی از دست آدم ربایان در کاشان خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی قربانی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وصول گزارشی مبنی بر انجام یک عملیات آدم ربایی و انتقال گروگان به کاشان اظهار داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که گروگان در یکی از مناطق شهر گلپایگان در حال تردد بوده که توسط دو آدم ربا به دلیل مشکلات مالی با زور و تهدید ربوده شده و به شهر کاشان منتقل شده است.

وی با بیان اینکه مأموران آگاهی کاشان موفق شدند مخفیگاه آدم ربایان را طی یک عملیات پلیسی شناسایی کنند، ابراز داشت: کارآگاهان بلافاصله پس از شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی و دستور دادستان عمومی و انقلاب کاشان وارد عمل شده و طی یک عملیات ویژه و ضربتی اقدام به محاصره مخفیگاه کرده و ضمن دستگیری ۲ متهم، فرد گروگان گرفته شده که جوانی ۲۰ ساله بود را نجات داده و به آغوش خانواده اش بازگرداندند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه عملیات نجات این جوان گلپایگانی در کمتر از ۱۲ ساعت انجام و با موفقیت به پایان رسید، تصریح کرد: نیروی انتظامی کاشان در برخورد با مجرمین به خصوص مرتکبین جرایم خشن هیچ گونه مماشاتی ندارد و قاطعانه با متجاوزین به حقوق مردم برخورد می‌کند.

دستگیری سارق حرفه ای احشام در منطقه لتحر کاشان

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری سارق احشام در منطقه لتحر کاشان خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران کلانتری ۱۳ علوی کاشان، سارق حرفه ای احشام دشت لتحر کاشان در حین سرقت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ قربانی افزود: طی بازجویی‌های اولیه به عمل آمده، متهم تاکنون به ۶ فقره سرقت احشام به ارزش تقریبی ۶۵۰ میلیون ریال اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

انهدام باند سارقان کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی در کاشان

وی همچنین از انهدام باند سارقان کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی در کاشان خبر داد و بیان داشت: باند ۷ نفره سارقان حرفه ای کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی شهرستان کاشان شناسایی، دستگیر و به ۱۶۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه بیشتر عملیات سرقت این سارقین از کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی واقع در شهرک فتح المبین و شهرک صنعتی امیرکبیر شهر کاشان بود، تاکید کرد: در ادامه این عملیات سه مالخر نیز که با هماهنگی مقام قضائی شناسایی و دستگیر شدند.

ارسال نظر