زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات شناسایی و دستگیری غلامرضا منصوری/ استرداد متهم به کشور در دستور کار پلیس بین الملل ناجا

سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین الملل ناجا:بر اساس اعلام قوه قضاییه مبنی بر تحت تعقیب بودن غلامرضا منصوری، پلیس بین الملل ناجا بلافاصله، برای فرد مذکور اعلان قرمز صادر و این اعلان بین المللی، در اختیار سایر کشور‌ها قرار گرفت.
25 خرداد 1399
شناسه : 33159
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/33159
636+
بالا
سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین الملل ناجا:بر اساس اعلام قوه قضاییه مبنی بر تحت تعقیب بودن غلامرضا منصوری، پلیس بین الملل ناجا بلافاصله، برای فرد مذکور اعلان   قرمز  صادر و این اعلان بین المللی، در اختیار سایر کشور‌ها قرار گرفت.

حادثه 24 - سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین الملل ناجا:بر اساس اعلام قوه قضاییه مبنی بر تحت تعقیب بودن غلامرضا منصوری، پلیس بین الملل ناجا بلافاصله، برای فرد مذکور اعلان   قرمز  صادر و این اعلان بین المللی، در اختیار سایر کشور‌ها قرار گرفت.

این فرد، طی چند روز گذشته در   بخارست   پایتخت رومانی شناسایی و پیرو مکاتبات ما با پلیس محلی بخارست و اینترپل رومانی، پلیس این کشور بر اساس مستندات و مدارک ارسالی، این فرد را دستگیر کرد.

غلامرضا منصوری در حال حاضر در کشور رومانی است و به دلیل محدودیت‌های پروازی با توجه به شیوع کرونا، روند انتقال و استرداد نامبرده به کشور در دستور کار جدی پلیس است و طی روز‌های آینده انجام می‌شود.

ارسال نظر